אורך פוסט בבלוג: כמה מילים לכלול בפוסט בשנת 2022? מדריך של מומחה SEO

אחת השאלות הנשאלות ביותר בעולם הבלוגים היא “מה האורך המומלץ לפוסט בבלוג?”.

לא משנה באיזו נישה אתם נמצאים, חשוב לדעת את אורך הפוסט האידיאלי בבלוג.

למה? הכרת אורך הפוסט האידיאלי בבלוג עוזרת לנו לכסות את הנושא לעומק מבלי לשעמם את הקהל שלנו.

עם זאת, לא צריך להתמקד רק בספירת המילים בכל פעם שאתם כותבים.

להלן כלל אצבע: כסו נושא בפירוט ללא קשקושים ותקבלו תוצאות SEO מדהימות.

בעת יצירת תוכן, הדבר החשוב ביותר הוא לכתוב תוכן איכותי שיועיל לקוראים שלנו. כל עוד התוכן שלנו שימושי ורלוונטי לנושא, אתם יכולים לכתוב ללא הגבלה.

אם אתם מחפשים מידע עדכני על אורך מומלץ של פוסט בבלוג, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם שבו תלמדו:

  • האמת על תוכן ארוך (עם נתונים)
  • דרכים מוכחות למצוא את אורך הפוסט האידיאלי עבור SEO בשנת 2022
  • עם המון דוגמאות מהחיים האמיתיים ועוד

בסוף מאמר זה, תהיו בדרך למצוא את האורך המושלם לפוסטים בבלוג שלכם וליצור פוסטים איכותיים שיגרמו לקהל שלכם לחזור לעוד.

אז האם אתם מוכנים? בואו נתחיל.

אורך פוסט אידיאלי בבלוג ב- 2022: המדריך הפשוט למתחילים לגבי אורכו של פוסט בבלוג

האם זה נכון שמאמרים ארוכים מדורגים יותר טוב בגוגל?

לפני שנקפוץ לפרטים, בואו נדבר על החשיבות של מאמרים ארוכים.

סקרים רבים מגלים שכמות מילים מסויימת מניבה ביצועים טובים יותר מאחרים.

לדוגמה, פוסטים בבלוג בין 1000 ל-2000 מילים נוטים לייצר הכי הרבה שיתופים במדיה החברתית.

לפי המחקר של Backlinko (בריאן דין מ-Backlinko ניתח למעלה מ-912 מיליון פוסטים בבלוג), פוסטים בבלוג בין 3,000 ל-10,000 מילים נוטים ליצור יותר קישורים נכנסים מאשר פוסטים קצרים בבלוג.

נשמע הגיוני? מאמרים ארוכים יותר נוטים לקבל יותר תנועת חיפוש וקישורים נכנסים, בעוד שתוכן קצר יותר עם כ-1000 מילים נוטה לייצר יותר מעורבות במדיה החברתית.

מספר המילים האופטימלי עבור פוסט בבלוג לדירוג טוב הוא בסביבות 3000 עד 10,000 מילים.

אז אם יש ספק אם מאמרים ארוכים עובדים או לא, אל תדאגו. הם בהחלט עושים זאת!

לא רק מאמרים ארוכים עוזרים לשפר את SEO של האתר, אלא שהם גם עוזרים לבנות אמון ואמינות עם הקהל.

החלק הטוב ביותר במאמרים ארוכים הוא שהם מתפקדים היטב הן במנועי החיפוש והן במדיה החברתית.

עם זאת, עדיין אין מספר קסם לאורך הפוסט המושלם בבלוג.

עם קצת מאמץ ושגיאות, אתם בהחלט יכולים למצוא את המקום הנכון שיעזור לכם ליצור פוסטים מושלמים בבלוג לקהל שלכם.

3 טיפים למצוא את האורך המתאים למאמרי הבלוג

השתמשו בשלוש השיטות הבאות כדי למצוא את אורך הפוסט האידיאלי לבלוג שלכם בשנת 2022.

1. הכירו את נושא המאמר

ברור שאורך הפוסטים בבלוג תלוי בנושא שתבחרו.

ראשית, חשבו מה אתם מנסים להשיג עם הפוסט בבלוג שלכם.

האם אתם משתפים סיפור אישי, כותבים ביקורת או מלמדים את הקוראים שלכם משהו חדש?

אורך הפוסט צריך להיות פרופורציונלי ישירות לסוג התוכן שאתה יוצרים. זה פשוט כמו מאוד.

ישנם כמה סוגים של פוסטים בבלוג הדורשים פורמט ארוך יותר הכוללים:

  • ביקורות מוצרים
  • חקר מקרה
  • השוואות מעמיקות
  • ראיונות מומחים
  • מדריכים אולטימטיביים וכו’

לדוגמה, אם אתם כותבים מקרה בוחן על מוצר, תצטרכו לכלול את כל המידע על אותם מוצרים כולל היתרונות שלו, חלופות, אופן השימוש במוצר, דירוג לקוחות, תמחור וכו’.

סוגי תוכן מסוימים דורשים לעתים קרובות הסבר מפורט על-מנת לראות ביצועים טובים במנועי חיפוש.

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לקבוע את אורך הפוסט בבלוג היא לכתוב עד ש”נאמר כבר הכל” 😉

לאחר מכן, ערוכו את הפוסט ללא רחמים והסירו את כל המילים הלא רצויות שאינן מוסיפות ערך לתוכן שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שהפוסט הוא באורך המושלם לנושא שבחרתם.

2. חקרו את המתחרים שלכם

הדרך הטובה ביותר למצוא את אורך הפוסט האידיאלי היא לחקור את התוכן של המתחרים שלכם.

שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מהו אורך הפוסטים שלהם?
  • אילו נושאים הם מכסים?
  • באיזה טון כתיבה הם משתמשים?

ברגע שאתם מקבלים תשובות לשאלות, קל יותר להבין מה כבר עובד טוב בנישה שלכם.

אם המתחרים שלכם כבר מדורגים בעמוד הראשון של גוגל עם מאמרים קצרים יותר, גם אתם יכולים לפעול באותה הגישה.

אין צורך ליצור מאמר בן 5000 מילים אם ספירת המילים הממוצעת של 10 הפוסטים המדורגים בנושא היא בסביבות 2000 מילים.

מתחיל להשמע קצת יותר הגיוני?

באופן דומה, אם המתחרים שלכם כותבים בעיקר מאמרים ארוכים כדי לקבל דירוג גבוה יותר בגוגל, אז אולי תרצו להשקיע יותר זמן במחקר כדי ליצור מאמרים אינפורמטיביים ומעמיקים.

כלומר, אין כלל מה עובד הכי טוב, אז תמיד חשוב להתנסות עד שתמצאו את אורך הפוסט האידיאלי שמתאים לכם ולקהל שלכם.

ניסוי, ניסוי והתנסות!

לפעמים, אפילו מאמר של 1000 מילים יכול להביא תנועה מסיבית לבלוג שלכם.

פעמים אחרות, מאמר של 3000 או 5000 מילים יעשה את העבודה.

המפתח כאן הוא לנסות ולהתנסות.

אל תפחדו עשות ניסויים בפוסטים שלכם.

נסו לכתוב כמה אורכים שונים של פוסטים וראו מה הכי מתאים לכם ולקהל שלכם.

עם ניסוי וטעייה, תמצאו את אורך הפוסט האידיאלי לצרכי התוכן שלכם.

הנה שני דברים שאתם צריכים לזכור:

  • מאמרים קצרים יותר הם תמיד קלים יותר לקריאה וסביר שיזכו בתשומת הלב של הקוראים
  • מאמרים ארוכים יותר מועילים אם אתם רוצים ללמד את הקהל שלכם משהו

אם אינכם בטוחים מהו אורך הפוסט שמתאים לאתר שלכם, תעשו ניסויי. כתבו מספר מאמרים קצרים ותראו איך הם עובדים. פרסמו כמה מאמרים בני 3000 מילים ונתחו את התנועה והשיתופים החברתיים.

הקפידו לשנות את האורך של כל פוסט בבלוג בכדי לגלות את אורך המאמר האידיאלי.

אתם יכולים גם לבקש מהקוראים או מבלוגרים לקרוא כל פוסט בבלוג ולתת משוב כנה . על ידי התנסות באורך הפוסט , תוכלו למצוא את המתכון שישאיר את הקוראים מעורבים מתחילתו ועד סופו.

אז אל תפחדו לנסות משהו חדש עם הפוסטים בבלוג – אתם עלולים להיות מופתעים מהתוצאות.

כיצד להשתמש בתבנית תוכן SEO מ-SEMrush כדי למצוא אורך טקסט אידיאלי?

האם אתם מחפשים דרך מבוססת נתונים והכי קלה למציאת האורך המושלם לפוסטים בבלוג שלכם?

עליכם לנסות את תבנית תוכן SEO מבית SEMrush.

SEMrush הוא ערכת כלים עוצמתית לקידום אתרים המשמשת למעלה מ-7 מיליון אנשים ברחבי העולם. הוא מציע למעלה מ-50 כלים לקידום אתרים כולל תבנית תוכן SEO.

בעיקרון, תבנית תוכן SEO מציעה לכם הצעות מבוססות נתונים ליצירת תוכן ידידותי לקידום אתרים.

הוא מנתח את 10 היריבים המובילים עבור מילת המפתח או נושא היעד ונותן המלצות, כולל:

  • אורך טקסט אידיאלי כדי להיכנס לעמוד הראשון בגוגל
  • זיהוי 10 היריבים המובילים שלכם
  • מילים הקשורות סמנטית שבהן ניתן להשתמש בכדי לקבל דירוג טוב יותר
  • קישורים נכנסים שאתם יכולים לרכוש כדי לעקוף את המתחרים שלכם
  • ציון קריאה ממוצע של 10 האתרים המובילים
  • המלצות בסיסיות לאופטימיזציית הדף ועוד

ככה זה עובד:

כדי להתחיל להשתמש בכלי, לחצו על התפריט השמאלי של SEMrush ובחרו ב”SEO Content Template” שתוכלו למצוא תחת”On-Page & Tech SEO”.

לאחר שלחצתם עליו, הזינו כל מילת מפתח או נושא בכדי למצוא את אורך הטקסט האידיאלי שלו.

הקפידו לבחור את המדינה בהתאם לקהל היעד שלכם ולחצו על הכפתור “Create Content Template”.

לדוגמה, עבור מילת המפתח “איך לכתוב בלוג”, הנה מה שהציעה תבנית התוכן:

כפי שניתן לראות לעיל, תראו מיד ניתוח המבוסס על 10 המתחרים המובילים בגוגל עבור מילת המפתח או הנושא שבחרתם בשילוב עם המלצות למילות מפתח.

גלילה מטה, תציג את “אורך הטקסט”.

אורך הטקסט המומלץ עבור מילת המפתח “איך לכתוב בלוג” הוא 1652 מילים.

כלומר, על מנת להגדיל את הסיכוי להופיע בתוצאות העמוד הראשון של מילת המפתח שלכם, אתם צריכים שממוצע אורך הטקסט בפוסט יהיה דומה למספרשקיבלתם.

אם תגללו מעט למטה, תמצאו גם את כל ההמלצות הבסיסיות לקידום אתרים שתוכלו ליישם ברמת הדף כדי לקבל דירוג טוב יותר.

בסה”כ, כלי תבנית תוכן ה-SEO מבית SEMrush היא כלי מדהים למצוא את אורך הפוסט האידיאלי.

אז כמה עולה SEMrush?

SEMrush אינו כלי חינמי והוא מציע כרגע את שלות התוכניות הבאות:

פרו: נהדר למתחילים ועולה $119.95 לחודש. ניתן להוסיף עד 5 אתרים ולקבל עד 10,000 תוצאות לכל דוח.

גורו: מצוין לבעלי עסקים קטנים ועולה $229.95 לחודש. ניתן להוסיף עד 15 אתרים ולקבל עד 30,000 תוצאות לכל דוח.

עסקים: נהדר עבור סוכנויות ועולה $449.95 לחודש. ניתן להוסיף עד 40 אתרים ולקבל עד 50,000 תוצאות לכל דוח.

האם אפשרי לנסות את SEMrush בחינם?

בהחלט!

למרבה המזל, SEMrush מציעים 30 יום ניסיון בחינם לקוראים שלנו (זו הצעה בלעדית).

השתמש בקישור הבא כדי לתפוס את תקופת הניסיון החינמית שלו, ששוויה 119.95 $.

https://www.semrush.com/prices


מה דעתנו לגבי אורך פוסט אידיאלי בבלוג?

אין תשובה פשוטה למהו אורך הפוסט האידאלי בבלוג.

האורך הטוב ביותר לפוסט בבלוג ישתנה מנושא לנושא.

אם אתם כותבים על נושא שדורש הרבה הסברים, פוסט ארוך יותר הוא מה שאתם צריכים. באופן דומה, אם הנושא פשוט ודורש הסבר תמציתי, פוסט קצר יותר עשוי להתאים.

בשורה התחתונה? אין מספר קסם כשזה מגיע לאורך הפוסט בבלוג. זה תלוי בנושא הפוסט ובמסר שאתם מעוניינים להעביר לקהל הקוראים.

עם זאת, הקפידו לבדוק את 10 התוצאות המובילות בנושא והשתמשו בשילוב שיקול דעת על מנת ליצור תוכן ביעילות.


רשימה לבדיקה מהירה בת 6 נקודות למציאת אורך הפוסט האידיאלי לבלוג

למרות שאין אורך פוסט מושלם מהסיבה שכל בלוג וכל קהל הוא שונה.

אם אתם עדיין מתקשים למצוא את האורך המתאים לפוסטים בבלוג שלכם, הנה רשימת בדיקה מהירה שבה תוכלו להשתמש כדי למצוא את האורך האידיאלי לפוסטים בבלוג.

  • נסו לכתוב פוסטים עם לפחות 1000 מילים. זהו כלל אצבע טוב שכדאי להקפיד עליו אם אתם רוצים לקבל יותר תנועת חיפוש ומעורבות במדיה החברתית.
  • ודאו שהפוסטים שלכם ניתנים לסריקה. אף אחד לא אוהב מאמר ארוך ומשעמם. זה התפקיד שלכם ל ליצור פוסטים שקל לסרוק. השתמשו בכותרות משנה, נקודות, תבליטים ופסקאות קצרות בכדי לפצל את הטקסט ולהקל על הקריאה.
  • שימו לב למדדי מעורבות. אם אתם רואים שאנשים מגיבים טוב לפוסטים מפורטים בבלוג, אז הישארו עם האורך הזה. אם אתם רואים שהם מתעניינים בפוסטים קצרים, היצמדו למאמרים קצרים יותר.
  • נסו עד שתמצאו את האיזון הנכון. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר למצוא מה עובד היא לנסות דברים שונים ולראות איזה אורך טקסט מביא את התוצאות הטובות ביותר.
  • בידקו את התוכן של המתחרים שלכם. נתחו את הפוסטים בעלי הביצועים הטובים ביותר שלהם באמצעות כלים כמו SEMrush. מצאו את האורך הממוצע של הפוסט בבלוג שלהם. אם משהו כבר עובד טוב עבור המתחרים, זה עשוי לעבוד טוב גם עבורנו.
  • לבסוף, ודאו שהפוסט בבלוג שלכם ארוך מספיק כדי לכסות את הנושא ביסודיות, אבל לא כל כך ארוך עד שיהיה קשה לקוראים לקרוא ולעכל.

שאלות נפוצות | אורך פוסט בבלוג

הנה כמה מהשאלות הנפוצות לגבי אורך פוסט בבלוג.

מהו אורך הפוסט האידיאלי עבור SEO בשנת 2022?

על פי סקרים רבים, אורך הפוסט האידיאלי עבור SEO הוא בין 2,100 ל-2,400 מילים.

מהו אורך הכותרת האידיאלי של פוסט?

גוגל מציג בדרך כלל את 50 עד 60 התווים הראשונים של תג הכותרת. אז אורך כותרת הפוסט האידיאלי צריך להיות מתחת ל-60 תווים.

כמה מילים צריך להיות הפוסט בבלוג?

במידה והמטרה היא מעורבות חברתית, כוונו לפוסטים של 1000 עד 1500 מילים בבלוג. אם אתם רוצים תוצאות SEO טובות יותר, כוונו לפוסטים של 2000 עד 4000 מילים בבלוג.

האם פוסטים ארוכים יותר מדורגים טוב?

בגוגל לעולם לא מציינים את מספר המילים האידיאלי עבור פוסטים בבלוג או דפי אינטרנט. אין חוקים מובהקים. אבל באופן כללי, פוסטים ארוכים יותר בבלוג מוסיפים ערך לקוראים כשהם מכסים מידע באופן מעמיק, ונוטים להתברג טוב יותר. אם הפוסטים ארוכים בבלוג הם מעורפלים ולא מעוררים עניין, הם לא ידורגו!

מה צריך לכלול פוסט בבלוג?

פוסט אינפורמטיבי בבלוג צריך לכלול את הדברים הבאים:

  • כותרת מעוררת עניין
  • הקדמה מניעה לפעולה
  • מספר כותרות משנה
  • הרבה תמונות
  • קישורים פנימיים וקריאה לפעולה
  • סיכום

מחשבות אחרונות על אורך הפוסט בבלוג

למרות שאין כלל לגבי אורך הפוסט בבלוג, ככלל אצבע, כוונו ל-1000-1500 מילים. חלפו הימים שבהם אתם יכולים לפרסם מאמרים באיכות ירודה של 300 מילים ולקבל דירוג בעמוד הראשון בגוגל.

התוכן חייב להיות שימושי ויסודי מספיק כדי להעביר את המסר.

אז מה אתם חושבים על אורך הפוסט האידיאלי בבלוג? מהי ספירת המילים הממוצעת שלכם בזמן כתיבת מאמר? ספרו לנו את המחשבות שלכם בתגובות.

כתיבת תגובה