מה זה קידום אתרים בישראל?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הידועה גם כקידום אתרים היא הנוהג של קבלת תנועה ממוקדת לאתר מהדירוג האורגני של מנוע החיפוש. משימות נפוצות הקשורות לקידום אתרים כוללות יצירת תוכן באיכות גבוהה, מיטוב תוכן סביב מילות מפתח ספציפיות ובניית קישורים נכנסים.

במילים אחרות:

קידום אתרים עוסק בשיפור דירוג האתר בחלק האורגני (ללא תשלום) בתוצאות החיפוש.

היתרון העיקרי בדירוג של מילת מפתח ספציפית הוא בכך שתוכלו לקבל תנועה "בחינם" לאתר, חודש אחרי חודש.

בשביל מה אני צריך קידום אתרים אם העסק שלי נמצא בישראל?

קידום אתרים פועל על ידי אופטימיזציה של האתר שלך למנוע החיפוש אליו תרצה לדרג, בין אם זה גוגל, בינג, אמזון או יוטיוב.

באופן ספציפי, התפקיד שלך הוא לוודא שמנוע חיפוש רואה באתר שלך את התוצאה הטובה ביותר הכוללת עבור חיפוש של אדם.

האופן בו הם קובעים את התוצאה "הטובה ביותר" מבוסס על אלגוריתם שלוקח בחשבון סמכות, רלוונטיות לשאילתה, מהירות הטעינה ועוד.

(לדוגמה, בגוגל יש מעל 200 גורמי דירוג באלגוריתם שלהם).

ברוב המקרים, כאשר אנשים חושבים "אופטימיזציה למנועי חיפוש", הם חושבים "קידום אתרים בגוגל". וזו הסיבה שאנחנו נתמקד במיטוב האתר שלך עבור גוגל.

תוצאות חיפוש אורגניות

תוצאות חיפוש אורגניות (המכונות לעיתים תוצאות "טבעיות") הן תוצאות טבעיות המדורגות 100% על סמך הכשרון.

במילים אחרות, אין דרך לשלם לגוגל או למנועי חיפוש אחרים כדי לדרג את תוצאות החיפוש הגבוהות ביותר.

מנוע החיפוש מדרג את תוצאות החיפוש האורגניות בהתבסס על מאות גורמי דירוג שונים. אך באופן כללי, תוצאות אורגניות נחשבות על ידי גוגל כאתרים או דפי האינטרנט היחסיים, האמינים והסמכותיים ביותר בנושא.

מציאת מילות מפתח

עכשיו כשיש לך לקוח אישי, הגיע הזמן לשלב הבא: מחקר מילות מפתח.

כאן אתה מתבונן במילים וביטויים מדויקים (שאילתות חיפוש) שהלקוחות מקלידים בתיבת החיפוש.

באופן כללי מילות מפתח נוטות לשתי דליים עיקריים: מילות מפתח שאנשים משתמשים בהן כדי למצוא את מה שאתה מוכר (מילות מפתח למוצרים).

יש לך גם מילות מפתח בהן קהל היעד שלך משתמש כאשר הם לא מחפשים באופן ספציפי את מה שאתה מוכר (מילות מפתח מידע).

טיפים לחקר מילות מפתח

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא מילות מפתח.

ראשית, השתמשו בהשלמה האוטומטית של Google.

בטח שמתם לב לתכונה הזו כבר.

בכל פעם שאתה מתחיל להקליד משהו ב- Google, אתה מקבל כמה הצעות חיפוש:

חיפוש בגוגל

אני ממליץ להקליד בגוגל רעיונות למילות מפתח ולרשום את כל ההצעות שעולות.

שנית, הקלד מילים וביטויים ב ANSWER THE PUBLIC

כלי למילות מפתח

כלי חינמי זה הוא נהדר למציאת מילות מפתח ומידע.

תוכן ידידותי לקידום אתרים

זה לא סוד ש- SEO ותוכן קשורים זה לזה.

באופן כללי, ככל שתיצור תוכן טוב יותר שם, תדורג גבוה יותר. זה (ברור) לא כל כך פשוט. אבל זה כלל טוב לעקוב אחריו ולודא שאתה כותב תוכן לקידום אתרים.

עם זאת, הנה פרטים נוספים על יצירת תוכן ידידותי לקידום אתרים.

יצירת תוכן לדפי מוצר ושירותים

התוכן לדפי מוצר ושירות צריך להיות עדיין באיכות גבוהה. אבל זה לא אומר שאתה רוצה שדפי המוצר שלך יקראו כמו פוסטים בבלוג.

למעשה, המטרה העיקרית של דפי המוצר שלך צריכה להיות המרת דפדפנים להפניות ולקוחות. זו הסיבה שאתה רוצה שדפי המוצר שלך יתמקדו בתכונות והיתרונות שהמוצר שלך מציע.

במובנים רבים, למרות שזה לא פוסט או מאמר בבלוג, זה עדיין תוכן באיכות גבוהה. כפי שאתה יכול לראות, העמוד המעוצב ומתאר את מאפייני המוצר העיקריים.

אז מי שמחפש מילת מפתח למוצר כמו "מכסחת דשא" יקבל ערך רב מהדף הזה … למרות שהמטרה העיקרית של הדף היא לגרום לך ליצור קשר.

שורה תחתונה? הפוך את תוכן דף המוצר שלך למועיל ככל האפשר. אך אל תשכח שהמרות צריכות להיות היעד מספר 1 שלך.

יצירת תוכן בלוג באיכות גבוהה

כאשר רוב האנשים אומרים דברים כמו "תוכן הוא מלך", הם מדברים על סוג התוכן השימושי בטירוף שמתפרסם בבלוגים.

(במילים אחרות: לא תוכן שתמצא ברוב דפי המוצר והשירותים).

ואין ספק כי הפקת תוכן מדהים יכולה לעזור בשיפור הדירוג שלך בגוגל.

למעשה, HubSpot מצא כי עסקים המפרסמים תוכן על בסיס קבוע משיגים 350% יותר תנועה מאלו שלא משקיעים מאמץ רב בשיווק התוכן שלהם.

כדי להצליח עם אופטימיזציה למנועי חיפוש כיום, האתר שלך צריך להוציא דברים מדהימים על באופן שותף. שום דבר פחות פשוט לא יועיל.

דוגמאות לתוכן באיכות גבוהה

עכשיו אני רוצה לשתף כמה דוגמאות לסוג התוכן האיכותי שעובד ממש טוב בשנת 2020.

רשימות מלאות

רשימה מלאה היא המקום בו אתה מכין רשימה מקיפה של טיפים, פריטים, טכניקות, מתכונים … או כמעט על כל דבר שאתה יכול לחשוב עליו.

אלה חשובים מכיוון שאתה אוצר מידע ממקורות שונים. אז במקום שתצטרך לקרוא פוסט אחד עם 20 טיפים ופוסט אחר עם 15 טיפים, התוכן שלך נותן לאנשים את כל מה שהם צריכים בדף אחד.

מדריכי שלב אחר שלב

מדריכים צעד אחר צעד מפורטים הינם ישנים כמו האינטרנט עצמו אבל הם עדיין יכולים לעבוד נהדר.

מדריכים שלמים

מדריכים שלמים דומים לרשימות המלאות עליהם דיברנו קודם.

ההבדל הגדול הוא שעם מדריך שלם אינך בהכרח מפרט רשימה עצומה של טיפים או דוגמאות. במקום זאת, אתה מכסה כל זווית שיש בנושא נתון.

כן, אתה עדיין רוצה לכסות אסטרטגיות ניתנות לפעולה. אבל המטרה העיקרית היא לתת למישהו את כל מה שהוא צריך לדעת על נושא בעמוד יחיד.

תוכן חזותי

מחקר שנערך לאחרונה בתעשייה מצא כי צורה אחת של תוכן חזותי (אינפוגרפיקה) הייתה פורמט תוכן אידיאלי לקבלת קישורים.

כמובן שאינפוגרפיות אינן הדרך היחידה ליצור תוכן חזותי. ישנם סרטונים, תרשימי זרימה, צילומי מסך ועוד. יש אפילו שילובים של סוגים שונים של תוכן חזותי, כמו "אינסטרוגרפיקה".

עקרונות בסיסיים בנושא קידום אתרים

קידום אתרים בדף מוודא שגוגל ימצא את דפי האינטרנט שלך כך שהם יכולים להציג אותם בתוצאות החיפוש. זה כרוך גם בתוכן רלוונטי, מפורט ושימושי לביטויי החיפוש שאליהם אתה מנסה להופיע.

באופן ספציפי, גוגל סורק את הדף שלך אחר מילים וביטויים ספציפיים.

וכאשר מנוע החיפוש רואה את אותו מונח שוב ושוב, גוגל אומר: "דף זה בטח עוסק במילת מפתח זו!".

זו הסיבה שחשוב להשתמש במילת המפתח שלך בדף שלך … בלי להגזים.

לעת עתה, נסקור כיצד לבצע אופטימיזציה של קידום אתרים באתר שלך.

התקן את יואסט

אם האתר שלך פועל בוורדפרס, אני ממליץ מאוד להשתמש בתוסף ה- Yoast SEO.

לא, Yoast אינו כפתור קסם אשר יבצע אופטימיזציה אוטומטית לאתר שלך.

אבל Yoast מקל על הגדרת כותרת ותג התיאור של הדף שלך.

יש לו גם המון תכונות אחרות שיעזרו לייעל את האתר שלך בכללותו.

אם האתר שלך פועל בפלטפורמה אחרת (כמו Shopify או Wix), הם כלולים בתכונות SEO שיש ליוסט.

השתמש במילת המפתח שלך בתג הכותרת שלך

הכלל מספר 1 של קידום אתרים בדף הוא זה:

השתמש במילת המפתח שלך בתג הכותרת שלך.

למה זה חשוב?

ובכן, כשמדובר במיטוב בדף, תג הכותרת שלך הוא החלק החשוב ביותר בדף שלך.

חשבו על זה כך:

תג הכותרת שלך מסכם את מה שעוסק בדף שלך. וכשאתה משתמש במילת המפתח שלך בתג הכותרת שלך, זה אומר לגוגל שהעמוד שלך קשור למילת מפתח זו.

בצע אופטימיזציה של תיאור המטא שלך עבור קליקים

תיאור המטא שלך אינו חשוב כמו תג הכותרת שלך.

למעשה, גוגל אמרה שהם לא שמים לב לתיאור שלך (או למילות מפתח מטא).

אז למה לטרוח ליצור תיאור?

מכיוון שאנשים משתמשים בתיאור שלך בכדי להבין אם ללחוץ על התוצאה שלך או לא.

טיפ מקצועי: השתמש במילת המפתח העיקרית שלך בתיאור שלך. כשמישהו יחפש מונח זה, גוגל יעתיק את מילת המפתח שלך … מה שעוזר לאתר שלך להתבלט עוד יותר בתוצאות החיפוש.

השתמש במילות מפתח בתוכן שלך

בשלב הבא ברצונך לכלול את מילת המפתח שלך בדף שלך מספר פעמים.

בדרך זו, גוגל יהיה בטוח שהדף שלך באמת עוסק בנושא זה.

לדוגמה, עבור פוסט הטיפים בנושא קידום אתרים שציינתי קודם, דאגתי להוסיף את מילת המפתח הזו ב -150 המילים הראשונות.

כמו כן, שתלתי גם את מילת המפתח הזו כמה פעמים בכל התוכן.

בסך הכל השתמשתי במילת המפתח העיקרית שלי 6 פעמים בתוכן שלי. ובהתחשב בכך שהתוכן שלי הוא מעל 2,000 מילים, זאת לא צפיפות מילות מפתח גבוהה במיוחד. אבל זה מספיק שגוגל יקבל את התמצית של התוכן שלי.

דבר אחד שיש לשים לב הוא שאינך משתמש במילת המפתח שלך באופן מוגזם בכל עמוד. זוהי אסטרטגיית קידום אתרים של כובע שחור בשם "ניצול מילות מפתח", שיכולה להעניש את האתר שלך.

שורה תחתונה? כלול את מילת המפתח העיקרית שלך בדף שלך מספר פעמים. זה לא עניין גדול אם תעבור קצת על הסכום הזה או תמעיט. אבל אם אתה מוסיף בכוונה מילות מפתח בתוכן שלך, אתה באמת גורם יותר נזק מאשר תועלת.

השתמש במילים נרדפות וריאציות

הקפד להשתמש במילים נרדפות ווריאציות של מילת המפתח שלך בכל התוכן שלך.

זה יכול לעזור לדף היחיד שלך להופיע תחת עשרות מילות מפתח שונות.

עצה למקצוענים: מצא גרסאות למילת המפתח שלך ב- Google וב- Bing Suggest. פשוט הקלד את מילת המפתח שלך בסרגל החיפוש ובדוק את ההצעות.

בצע אופטימיזציה של תמונות

בניגוד למאמר מבוסס טקסט, מנועי חיפוש מתקשים להבין מה יש בתמונה.

אז הם סומכים על שם הקובץ, הטקסט והכותרת של התמונה שלך כדי להבין מהי תמונה בעצם.

ואם אתה מנהל אתר עם המון תמונות, קידום אתרים לתמונות הוא חשוב ביותר. אחרת, גוגל יתקשה להבין מה עומד בדף שלך.

עם זה, כך ניתן לייעל את התמונות שלך:

ראשית, תן לתמונה שלך שם קובץ תיאורי.

לבסוף, תן לתמונה שלך כותרת. לא הייתי משקיע בצעד הזה באותה מידה. אני פשוט מעתיק ומדביק כאן את הטקסט alt.

איכות תוכן

בטח שמעתם ש"תוכן איכותי "חשוב.

וזה העניין שציינתי קודם לכן, תוכן איכותי לא מספיק.

כדי שהתוכן שלך ידורג בשנת 2020, הוא צריך להיות לא פחות מאשר מדהים.

זה גם צריך לענות על הצרכים של האנשים המחפשים את מילת המפתח שלך.

באופן כללי, זה בדיוק מה שמי שמחפש "ביקורת קידום אתרים" ירצה לקרוא.

לסיכום

אני מקווה שנהניתם ממדריך קידום אתרים זה למתחילים. רציתי לחרוג רק מלהשיב על "מה זה קידום אתרים", ולמעשה לתת כמה צעדים קונקרטיים כדי להתחיל.

כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה מה ללמוד על אופטימיזציה למנועי חיפוש. אבל בהתחשב בכמה תנועה ממוקדת של SEO יכולה להביא, שווה לחלוטין את הזמן והמאמץ.

אז אני ממליץ להתחיל עם היסודות: ודא שמנועי חיפוש יכולים לסרוק את האתר שלך באופן מלא. ואז התחל ליצור תוכן המותאם למילות מפתח. לבסוף, השתמשו בקריאה כדי לקבל קישורים נכנסים.

שלושת השלבים הללו הם הבסיס של קידום אתרים.

וברגע שאתה מרגיש שאתה שולט בזה, התחל לבדוק דברים מתקדמים יותר, כמו YouTube ו- SEO קולי לחיפוש.

יְרוּשָׁלַיִם (בערבית: الْقُدْس, הגייה:  אל-קֻדְס (מידע • עזרה), או أُورُشَلِيم (הגייה: אוּרֻשַׁלִים)) היא עיר הבירה של מדינת ישראל והעיר עם האוכלוסייה הגדולה ביותר בה. נכון לשנת 2019, מתגוררים בה כ-927 אלף תושבים. בירושלים שוכנים מוסדות הממשל של ישראל: הכנסת, בית המשפט העליון, משכן הנשיא, בית ראש הממשלה ורוב משרדי הממשלה. ירושלים שוכנת בהרי יהודה, על קו פרשת המים הארצי של ארץ ישראל, בין הים התיכון וים המלח, ברום של 570 עד 857 מטרים מעל פני הים.

העיר מקודשת ביהדות, בנצרות ובאסלאם. היא הייתה מרכז חיי העם היהודי בימי קדם, ומושא כמיהתו וכיסופיו בעת גלותו. משום חשיבותה הדתית עבור שלוש הדתות, היוותה העיר לאורך ההיסטוריה מוקד של מלחמות וסכסוכים, הנמשכים עד עצם היום הזה. מאז סוף המאה ה-19, התפתחו סביב העיר העתיקה שכונות העיר החדשה, אשר משכנות בקרבן, נכון למאה ה-21, את רובם המוחלט של תושביה.

בשנת 1981 הוכרזה העיר העתיקה של ירושלים אתר מורשת עולמית על ידי ארגון אונסק"ו, והיא נמצאת ברשימת האתרים הנמצאים בסיכון.