שירות קידום אורגני SEO מקומיים

הבה נתבונן תחילה בנתונים על החיפוש המקומי. בשנת 2016 מעל 46% מכלל החיפושים ב- Google הם למטרות מקומיות. מעל 50% מהאנשים שעשו חיפוש מקומי יצרו קשר עם העסק בתוך יום. מעל ל 70% אומרים שהם בדקו את המיקום של העסק לפני שפנו אליו בפעם הראשונה. נתונים סטטיסטיים אלה מראים את החשיבות של נוכחות מקומית עבור העסק שלך. אם יש לך מיקום פיזי אתה לא יכול להסתמך על תנועה ברגל לבד. אנשים משתמשים בטלפונים ובמחשבים שלהם כל יום כדי למצוא עסקים שיכולים להתאים למה שהם מחפשים. השירותים המקומיים של Google כוללים:

שם, כתובת וטלפון (NAP)
איזכור וביקורת
אופטימיזציה של Google לעסק

אופטימיזציה מקומית בדף
סכימה סימון ונתונים מובנים
בניית קישורים

 

שם, כתובת וטלפון (NAP)

אחד הסימנים החזקים ביותר ל- Google בדירוגים המקומיים נובע מעקביות השם, הכתובת ומספר הטלפון שלך (NAP) בכל האתרים שבהם רשמת את האתר שלך. לדוגמה, דפי זהב, Facebook וכו'. לכל אחד מאותם נכסים צריך להיות NAP זהה עבור העסק שלך כדי לעזור בדירוג המקומי שלך. נערוך בדיקה ידנית של ה- NAP שלך כדי לוודא שהכל אחיד.

איזכור וביקורת

איזכורים הם בעצם רק הפניות מקוונות של העסק שלך באתרים כמו דפי זהב וכו'. הם לא מחזיקים הרבה ערך בקישור אבל הם עדיין גורם חשוב בקביעת הדירוגים המקומיים. אנו נעשה ביקורת על האיזכורים הקיימים שלך ונוודא שיש לך את כל האיזכורים העיקריים.

אופטימיזציה של Google לעסק שלי

הרישום GMB שלך יהיה הפנים של העסק שלך, כך שזה חיוני כי אנחנו עוזרים לך לפרוץ קדימה. אנו נעזור לייעל את הרישום עבור הקטגוריה הנכונה, התיאור, השעות, מספר הטלפון והתמונות. בסופו של דבר אנחנו רוצים להבטיח שכל הפרטים שלך מעודכנים.

אופטימיזציה מקומית בדף

האתר שלך צריך להיות מותאם עבור מילות המפתח המקומיות שלך. זה כולל את התוכן שלך, כותרות, תגי כותרת, נתוני סכימה ונתוני מטא (meta). הכל יעשה על מנת לוודא שגוגל מבין שאתה הסמכות באזור.

סכימת סימון ונתונים מובנים

Google מעדיף להשתמש בסימון סכימה בקוד כדי לעזור בשפת Googlebot. סימון Schema נותן למשתמש תוצאות אינפורמטיביות יותר ב- SERPs (תוצאות הדף במנועי החיפוש). זה יכול לתת לך יתרון קטן נגד המתחרים שלך והופך להיות חשוב יותר ככל שהזמן עובר.

בניית קישורים

הגורם החשוב ביותר לדירוג מקומי הוא יצירת סמכות יותר מאשר המתחרים שלך. אנו בונים את הסמכות לאורך זמן על ידי בניית קישורים אל האתר שלך מאתרים אחרים. קישורים מהווים את החלק הגדול ביותר של אלגוריתם הדירוג של Google.