למה צריך שירותי מומחה SEO?

כבעל עסק, ייתכן שאתה תוהה “מהו קידום אתרים, בדיוק?” או “למה אתה צריך שירותי SEO?” אולי אתה אפילו שואל “איך SEO יכול לעזור לאתר שלי?” או “כמה עלי לשלם עבור שירותי קידום אתרים?”

ב-TheSEO, אנחנו כאן כדי לעזור לך עם השאלות החשובות האלה. בעמוד זה תוכלו ללמוד מהו קידום אתרים, מדוע הוא כל כך חשוב לאתרים, ומה חברת קידום אתרים כמו שלנו מציעה בדרך כלל עם שירותי ה-SEO שלה. ראו את זה כקורס קצר בקידום אתרים וכל מה שהוא יכול לעשות עבור האתר שלכם! אם אתה מעדיף לדבר ישירות עם אחד ממומחי קידום האתרים שלנו, תוכל ליצור איתנו קשר בטלפון 03-720-7047.

מה זה בעצם SEO?

SEO הוא קיצור של “אופטימיזציה למנועי חיפוש”. במילים פשוטות, קידום אתרים הוא כל פעולה שנועדה לייעל או לשפר את ביצועי האתר בתוצאות החיפוש האורגניות. המטרה הסופית של קידום אתרים היא בדרך כלל לגרום לאתר להיות מדורג במקום הראשון במנועי חיפוש כמו גוגל, או לפחות בעמוד הראשון.

יותר ויותר עסקים מוכרים באינטרנט מדי יום, והתחרות נעשית קשה יותר עבור כולם. קידום אתרים התגלה כדרך לספר למנועי החיפוש אילו אתרים וחנויות מקוונות ראויים לתשומת הלב החשובה של קונים ומחפשים. ללא SEO, גוגל עשוי לדרג חנויות שאף אחד לא קונה בהן במקום הראשון של תוצאות החיפוש!

קידום אתרים מורכב מהרבה מרכיבים קטנים, כולל אופטימיזציה של מילות מפתח וביטויי מפתח, בניית קישורים, שיווק תוכן ועוד. זה גם כרוך במחקר מקיף כדי לקבוע אילו פעולות יש לנקוט באתרים, והיכן ספציפית לבצע אותן. אנו נחקור כמה משירותי SEO הספציפיים האלה קצת יותר בהמשך המאמר.

למה שאצטרך שירותי SEO?

בעידן הדיגיטלי שלנו, כמעט כל אתר בחוץ זקוק לאופטימיזציה לדירוג טוב יותר. אבל אם אתה קורא את הדף הזה, ברור שאתה רוצה לדעת למה אתה צריך שירותי SEO.

חשבו על התהליך שאתם לוקחים כשאתם מחפשים ספק או עסק חדש לעבוד איתו. לפני שאתה פשוט בוחר אחד מתוך ספר הטלפונים, אתה כנראה עושה קצת מחקר. אתה יכול להתקשר לכמה חברים או בעלי עסקים ולשאול במי הם משתמשים עבור השירות הספציפי שאתה מחפש. בהתבסס על ההמלצות שלהם, תוכל לאחר מכן לצמצם את הרשימה שלך לכמה חברות. לאחר מכן תוכל לבצע מחקר מקוון, לבקר את העסקים באופן אישי או לחפש ביקורות. בהתבסס על כל הקריטריונים הללו, לאחר מכן תרגיש בטוח בבחירת החברה המובילה לעבוד איתה.

תאמינו או לא, תהליך זה דומה מאוד לאופן שבו מנועי החיפוש מחליטים אילו אתרים מקבלים את המקומות הראשונים עבור מונחי חיפוש ספציפיים. הם לוקחים בחשבון מספר גורמים, כולל איכות האתר, הפופולריות ושביעות הרצון של המשתמשים. ללא הגורמים המפורטים לעיל, תתקשה לבחור עסק לעבוד איתו – וללא SEO, גוגל יתקשה לדרג אתר במקום הראשון.

לכן, התשובה הקצרה היא שאתה זקוק לשירותי SEO מכיוון שהם יעזרו לשלוח את האותות הנכונים למנועי החיפוש, ולדחוף את האתר שלך למעלה ברשימת התוצאות למקום הראשון.

קוביות אם אותיות באנגלית S E O

מה יכולה חברת שירותי קידום אתרים לעשות עבורך?

חברה שמציעה אופטימיזציה לאתר יכולה לעשות מגוון דברים. הם יכולים לעזור לדירוג במנועי חיפוש, לשפר את הדירוג האתר, לבצע אופטימיזציה של האתר לביצועים טובים יותר, לסייע ביצירת תוכן ועוד הרבה יותר. כל מומחה וחברה לקידום אתרים הם קצת שונים במה שהם מציעים, בכמה הם גובים ואילו תוצאות הם מבטיחים ללקוחות שלהם.

הנה קצת מידע על השירותים שחברת קידום אתרים כמו TheSEO יכולה להציע לך. למרות שאלו לא כל השירותים שאנו יכולים להציע, אלו הם חלק מהפעולות החשובות ביותר שאנו מבצעים כאשר עובדים עם עסק כשותף לשיווק באינטרנט.

מחקר וזיהוי ביטויי מפתח

לפני ביצוע פעולה כלשהי לשיפור דירוג האתר שלך, TheSEO מבצעים מחקר למציאת מילות המפתח או ביטויי המפתח הנכונים עבור העסק שלך. אנו עושים זאת באמצעות פגישות בכדי ללמוד על המילים והביטויים שאתה משייך למוצרים או לשירותים שלך. אנחנו גם עורכים מחקר מקוון כדי לראות מי כבר מדורג עבור ביטויי המפתח האלה, ואיך נראית התחרות.

לאחר שסיימנו את המחקר שלנו, יהיה לנו מושג טוב יותר על האסטרטגיה שעלינו לנקוט בכדי לשפר את הדירוג של האתר בביטויי המפתח הנבחרים הללו. אנו עשויים לגלות שהתחרות נמוכה מאוד בחלקם, ושתוכלו לדרג באופן טבעי רק בעזרת אופטימיזציה פשוטה ויצירת תוכן. אבל למילות מפתח אחרות עשויה להיות תחרות רבה, ואנו ממליצים למקד אותן בצורה אגרסיבית יותר עם בניית קישורים ופעולות אחרות.

אנו מאמינים שעדיף לבחון היטב את מילות המפתח המועדפות עליך, ואת יעדי הדירוג שלך, לפני שננקוט פעולה כלשהי באתר שלך. אסטרטגיה היא חלק מכריע בקידום אתרים, ואנו מתייחסים אליה ברצינות רבה.

אופטימיזציה ראשונית לאתר

במידה והאתר חדש, או שמעולם לא ביצעו שירותי קידום אתרים באתר בעבר, תתבצע אופטימיזציה ראשונית כלשהי. זה יכלול הוספת מילות המפתח והביטויים שזיהינו במחקר שלנו, באתר האינטרנט של הלקוח בכמה מקומות ספציפיים, ובדרכים שמנועי החיפוש יסנכרנו.

אופטימיזציה ראשונית של אתרים כוללת בדרך כלל אכלוס של המטא תיאור ומילות המפתח של האתר, שזה מה שהמשתמשים רואים בזמן צפיהו ברשימת תוצאות החיפוש. זה כרוך גם בעדכון כותרת האתר וכותרות עמודים בודדים כדי לכלול את שם העסק שלך ומילות מפתח חשובות.

יש גם תוכן מסוים שאמור להופיע בעמוד הראשון של האתר, כמו גם בדפים אחרים. הנוכחות של כמה משפטים קצרים או פסקאות על העסק והמוצרים נותנת לנו הזדמנות להכניס את מילות המפתח והביטויים שאתה מעוניין להיות מדורג עבורם. למרות שזה יכול להיות מאתגר לכתוב טקסט טבעי המכיל את מילות המפתח הללו, נמצא דרך לעשות זאת. אנו מכירים בכך שצריך להיות איזון בין אתר מותאם היטב לבין אתר שהמשתמשים נהנים לקרוא ולהשתמש בו.

הגשה למנועי חיפוש

שלב חשוב ביותר לאתרי אינטרנט חדשים הוא הגשה למנועי החיפוש. למרות שמנועי החיפוש בסופו של דבר יסרקו את האתר באופן טבעי דרך קישורים שנוצרו אליו (מאתרים אחרים, או מפוסטים ברשתות חברתיות, למשל), ניתן לזרז את התהליך על ידי שליחתו לבדיקתם והכללתם באינדקס שלהם.

לאחר שנהיה מרוצים מאיכות האתר שלך, ומהאופן שבו איכלנו בו מילות מפתח, נגיש את האתר שלך לכל מנועי החיפוש הגדולים. לאחר סריקת האתר, הוא יתחיל להופיע בתוצאות החיפוש.

לאחר ההגשה, נעבוד על שיפור דירוג אתר האינטרנט באמצעות כמה שיטות אחרות כמו בניית קישורים ויצירת תוכן. קיראו עוד על מנת ללמוד על טקטיקות SEO אלה.

שיפור חווית המשתמש

החוויה שיש למשתמשי האתר בזמן הביקור בו, הנקראת גם UX, חשובה מאוד לדירוג שלו במנועי החיפוש. אם מישהו מבקר בחנות וחושב שהיא לא מושכת או קשה לגלישה, סביר להניח שהוא ינטוש אותה מיד. ואם כן, הנתונים האלה יחזרו למנוע החיפוש ששלח אותם לאתר שלך מלכתחילה. למרות שכמה הקפצות כאלה אינן בעיה, הרבה מהן עשויות להצביע על כך שהאתר לא מתאים להיות מדורג גבוה עבור מילת המפתח או הביטוי המפנה – גם אם האתר שלך באמת רלוונטי!

כדי להימנע משיעורי עזיבה גבוהים שמשפיעים על הדירוג, אנו נעבוד איתך כדי לשפר את חווית המשתמש באתר שלך. זה עשוי להיות צעד שאנו נוקטים ממש בתחילת תהליך ה-SEO, אם האתר שלך חדש לגמרי, או שזה עשוי להיות משהו שנעשה באופן שוטף. אנו נעריך את התנועה, שיעורי היציאה מדף הכניסה ושיעורי נטישת העגלה הקניות בחנות, ונציע הצעות או ניישם שיטות לשיפור חווית המשתמש.

בניית קישורים איכותית

בדוגמה שנתנו בתחילת המאמר, דיברנו על כך שגוגל לומד לדרג אתרים על סמך דעותיהם של אחרים, בדומה לאמון שלך בעסק או בשותף שנוצר באמצעות דעות של אחרים. אחת הדרכים שבהן אתרים יכולים לומר למנועי החיפוש שהם מהימנים ושצריכים להיות מדורגים גבוה יותר היא באמצעות קישורים.

בניית קישורים הפכה חשובה יותר ויותר בעולם ה-SEO. באופן כללי, ככל שמילת מפתח או תחום עסק תחרותיים יותר, האתר צריך יותר קישורים כדי לדרג עבורו. למרות שאתה עשוי לגלות שאתה מקבל הרבה קישורים באופן טבעי, לפעמים עסק חדש צריך עזרה כדי לבנות קישורים יקרי ערך אלה.

בניית קישורים כרוכה בהרבה טקטיקות ושיטות ספציפיות, ויכולה לכלול הכל, החל מפשוט הצבת קישור לאתר שלך בפרופילי המדיה החברתית שלך ועד שליחת פוסטים אורחים לבלוגים אחרים ועד ליצירת תוכן נהדר שמשותף על ידי אתרים אחרים. אסטרטגיית בניית קישורים יעילה ומתמשכת היא חיונית לביסוס ושיפור הנוכחות שלך באינטרנט.

TheSEO יעבודו על מנת לבנות קישורים טבעיים, בעלי ערך ובזמן אל האתר. תוכניות בניית הקישורים המותאמות שלנו יכולות לעזור, לא משנה כמה קישורים צריך לבנות, או כמה מילות מפתח צריך למקד איתן.

יצירת תוכן

תוכן האתר משרת מספר מטרות. עבור המבקרים והלקוחות שלך, זה נותן להם משהו לקרוא, ומאפשר להם ללמוד יותר על המוצרים, השירותים, ההיסטוריה, המיקום שלך וכן הלאה. סביר להניח שגם תוכן נהדר ישותף, מה שיכול לעזור בבניית קישורים. אבל למטרות קידום אתרים גרידא, תוכן הוא מה שמנועי החיפוש צריכים כדי לקבוע עד כמה האתר שלך רלוונטי למילת מפתח או ביטוי מפתח ספציפיים.

תוכן האתר, במיוחד העותק בדף הבית או דפי נחיתה מכריעים, צריך להכיל את המילים והביטויים הנכונים כדי לעזור לשפר את הדירוג. זה יכול להיות קשה לכתוב תוכן שמשרת גם את הלקוחות וגם את מנועי החיפוש, אבל זה בהחלט אפשרי. אנו ניצור בקפידה תוכן עשיר במילות מפתח ונאכלס אותו באתר האינטרנט, במקומות שבהם זה הכי חשוב.

שירותי ה-SEO שלנו כוללים לא רק יצירת תוכן ייחודי ושירותי קופירייטינג מוכחים, אלא גם אופטימיזציה ויצירת תוכן מתמשכים. זה יעזור לאתר להישאר מעודכן, וייתן למשתמשים סיבה לחזור ולראות מה אתה מפרסם כעת. אנו יכולים אפילו לכתוב עבורך פוסטים בבלוג אם אתה צריך עזרה בעדכון הבלוג או מסד נתונים של מאמרי החברה.

אופטימיזציה ועדכונים שוטפים

מכיוון שדברים משתנים באינטרנט בקצב מהיר מאוד, פגיעה במקום הראשון בגוגל יכולה לפעמים להיות כרוכה בירי לעבר מטרה נעה. יום אחד אתה בפסגה, ולמחרת אתה מושפע משינוי באלגוריתם וירדת במספר מקומות. אבל אל חשש: מערכת יחסים ארוכת טווח עם חברת קידום אתרים כמו TheSEO יכולה לעזור לך להישאר מעודכן.

שירותי ה-SEO האורגניים שלנו כוללים אופטימיזציה שוטפת ועדכונים בכדי לעזור לך לשמור על התוכן שלך רלוונטי, וכדי להבטיח שאתה מדורג הכי גבוה שאתה יכול, לא משנה מה יקרה. צוות השיווק באינטרנט שלנו קורא וחוקר ללא הרף את עדכוני האלגוריתמים החדשים ביותר של מנועי החיפוש. אם אנו חושבים שאחד מהעדכונים הללו ישפיע על האתר שלך, אנו נבצע את השינויים הדרושים במהירות. זה מבטיח שתישאר מעודכן – ושהדירוג לא יפגע.

כיצד אוכל לראות את תמחור שירותי ה-SEO?

בניגוד לרוב חברות השיווק באינטרנט, אנו הופכים את מחירי שירותי ה-SEO שלנו לנגישים בקלות. למידע נוסף על חבילות ה-SEO שלנו, ואיזה שירותים כלולים בכל שכבה, בקר בדף תמחור קידום האתרים שלנו על ידי לחיצה על הכפתור למעלה.

אנחנו לא חושבים שזה הגיוני להסתיר את התמחור שלנו. אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יידעו מה הם הולכים לקבל מאיתנו מיידית. במקום להכריח אותך לקפוץ בין חישוקים כדי לקבל הצעת מחיר, אנו הופכים את תמחור חבילת ה-SEO שלנו לזמינה, ומפרטים בטקסט ברור מה כל חבילה מציעה. אנו מאמינים שזה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי תוכנית ה-SEO שלך.

למה לבחור ב- SEO co?

כאשר אתה שותף עם TheSEO עבור שירותי SEO , אתה מקבל יותר מאופטימיזציה של מילות מפתח ובניית קישורים. לצוות השיווק באינטרנט המומחה שלנו יש למעלה מ-100 שנות ניסיון משולב, ואנחנו יודעים מה נדרש כדי לדרג את האתר שלך – ולשמור על המקום הראשון.

הצעד הבא…

בטח הגעת לדף זה כששאלת “מדוע אתה צריך שירותי קידום אתרים?” אנו מקווים שעזרנו לך להבין קצת יותר מהו SEO, מה כוללים שירותי SEO בדרך כלל, ומדוע אתה צריך אותם עבור האתר שלך. תודה שקראת!