קידום אתרים ארצי

מסעות הפרסום התחרותיים ביותר הם תמיד ברמה הארצית. אלא אם כן המוצר שלך הוא נישה, אתה בדרך כלל מתחרה נגד המותגים הגדולים ביותר בעולם על תוצאות החיפוש. הסיבה שהם מדורגים כל כך טוב היא כי הרוב המכריע של הקישורים שלהם באים באופן טבעי. קישורים טבעיים אלה עוזרים לבנות אמינות עם Google והדירוגים הם תוצר לוואי. רק בונה הקישור הטוב ביותר יכול להגיע אל התוצאות הטובות ביותר ולהתרועע עם החברות הגדולות בשוק. אנו גאים להיות בקרב קבוצת האליטה.

התהליך שלנו עבור קידום אתרים בישראל

  • מחקר שוק

חשוב להבין את הנוף של השוק שאתה מתחרה בו. לפני כמה שנים היה לי לקוח שעסק בעסקי מימון. הוא רצה לדרג ברמה ארצית עבור כל מילות המפתח שלו בתעשייה. הדבר הראשון שעשיתי היה להעיף מבט בנתוני המגמות של Google עבור מונחי החיפוש שלהם כדי לקבל מושג טוב יותר לגבי ביטויי החיפוש שכרגע בעלייה.

  • מחקר מילות מפתח

ברגע שיצרתי סקירה של השוק אני אחקור קצת יותר עמוק לתוך שלב מחקר מילות מפתח ובעזרת נתונים אלה אני יכול ליצור רשימה מקיפה מאוד של מילות מפתח ולמקד עבור לקוח מסוים.

  • ניתוח תחרותי

לאחר שסיימתי לבחור את מילות המפתח אני מתחיל להסתכל על מה הוא הדירוג של מונחי החיפוש האלה ומכאן אני יכול לשרטט מי עשה מה להגיע לדף 1 עבור מילות מפתח תחרותיות.

  • ביקורת אתר

אנו נסרוק את האתר שלך כדי לחפש שגיאות טכניות ובעיות שעשויות להיות בעלות דירוגים פוטנציאליים.

לאחר שהסריקה תושלם, נבחן אותה באמצעות רשימת הביקורת של ה-SEO שלנו:

שגיאות – שגיאות שרתים ושרתים כמו 404 דפים
בעיות בכתובת אתר – באותיות רישיות, בקווים תחתונים ובכתובות אתרים ארוכות מדי
דפים כפולים – דפים באתר שלך עם תוכן כפול
תגי כותרת בדף – כותרות חסרות, ארוכות מדי או כפולות
מטא תיאור תגים – תיאורים כפולים, ארוכים מדי או קצרים מדי
כותרות – תגי כותרת (h1, h2, h3) שהם כפולים או חסרים
רובוטים – מה שאתה מאשר למנועי החיפוש לאנדקס או לא לאנדקס
מהירות דף – המהירות שבה האתר שלך נטען
קישור פנימי – כיצד הדפים שלך מחוברים זה לזה באופן פנימי
אינדקס – אילו דפים נתקלים בבעיות באינדקס
סריקה – האם Googlebot מסוגל לסרוק ביעילות את כל הדפים שלך

  • בניית קישורים ויצירת קשר עם בלוגרים

ההיבט החשוב ביותר לדירוג טוב הוא להיות מסוגל לרכוש קישורים מאתרים בעלי סמכות. זהו ללא ספק החלק הקשה ביותר של SEO ומשהו הדורש הרבה ניסיון על מנת להצליח. בניית קישורים תרים בסופו של דבר או תפיל את מסע הפרסום שלך. בלי זה, ל- Google אין כל דרך לקבוע את כמות הסמכות של האתר שלך לעומת המתחרים שלך. בימים אלה הכל על איכות ולא על כמות. התפקיד שלנו הוא לבנות קישורים מאתרים סמכותיים המזיזים את המחט במסע הפרסום שלך.