קניית קישורים ובניית לינקים
בניית קישורים היא התהליך של קבלת קישורים נכנסים לאתר שלך מאתרים פופולריים אחרים (כגון בלוג, כתבת אורח, יצירת פרופיל,…). זוהי אסטרטגיית SEO שיכולה לשפר את מיקומי האתר שלך במנועי החיפוש.
קבלת קישורים בכמות גדולה מאתרים איכותיים מגדילה את סמכות האתר שלך. אלגוריתמים של גוגל מדרגים אתרים גבוה יותר בין דפי התוצאות (SERPs).
אתר אינטרנט יכול לקבל יתרון תחרותי אם יש לו מספר קישורים רב יותר על-פני אתר מתחרה. שלבו בניית קישורים עם אסטרטגיות SEO אחרות על מנת להגיע לתוצאה הראשונה.
שלושת הכלים המוכרים הם Ahref ,SEMrush ו-MOZ.
קישור נכנס טוב מקבל סוג של תו איכות בגוגל. קישור הוא "חובה" על מנת לקבל את התוצאות הרצויות.
הימנעו ממוכר קישורים גרוע, ובידקו קישורים נכנסים בכדי לנתח את האתר שלכם.
זה תלוי בתחרות ובקושי הנישה. לאחר הרכישה , לוקח 3-8 שבועות לבוטים של גוגל לסרוק את הקישורים החדשים.
-קישורי Web 2.0 (בלוג, ויקי, תגובות, פרופיל,…)
-קישורי PBN
-קישורי Social Stack Media
קישורים אלה נחשבים כקישורי "כובע לבן".
מגוון של קישורים, יסייע לאתר שלך להיראות טבעי יותר.
כל מה שצריך לדעת על קניית קישורים
קנה קישורים ל-SEO
בתעשיות של היום, רכישת קישורים נכנסים זינקה לשימוש והפכה לפופולרית. סירוב לשלם עבור קישורים נכנסים תתבטא בהפסד מגוון רחב של מאמרים ואתרים איכותיים הקיימים באינטרנט. כיום, אחד הגורמים המרכזיים שעשויים להשפיע על תעשיות מסוימות הוא קניית קישורים נכנסים.
ככל שהתחרות גוברת בין עסקים, חיוני להקדים את המשחק. טייקונים עסקיים, חברות בינלאומיות השקיעו כולם ברכישת קישורים. זו החלטה נבונה לקנות קישורים ולהתחיל להשקיע בשוק שמוסיף ערך לעסק שלך.
הכלל של גוגל
ייתכן שקניית קישורים נכנסים לא תהיה ע"פ התנאים והתקנות של גוגל. פשוט, גוגל מתנגדת לקונספט של קבלת קישורים באופן מלאכותי מאתרים אחרים. אז מה הרציונל מאחורי אי הסכמתה של גוגל לרכישת קישורים נכנסים?
אחת הסיבות העיקריות לכך שמנוע החיפוש הידוע לא אוהב קניית קישורים נכנסים היא משום שהוא נחשב לתוכנית קישורים בלתי חוקית. שמירה על ההנחיות של גוגל פירושה שאפילו לא צריך לשקול קניית קישורים נכנסים מלכתחילה. עם זאת, למרות מילות האזהרה הללו מגוגל, קניית קישורים נכנסים עדיין נחשבת לנוהג מקובל.
מכיוון שאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לא מראה סימנים של האטה, רכישת קישורים נכנסים גם זוכה לשגשוג. ככל שהנוהג ממשיך להיות מאומץ על ידי אנשים רבים, נראה שגוגל מוותרת על מתן עונש ראוי לאנשים שרוכשים קישורים נכנסים. עכשיו, מה שהם עשו זה להוריד את ערכם של קישורים ואתרים שאולי בחרו בתוכניות קישור.
איך לקנות קישורים איכותיים?
עם השקת טכניקת בניית הקישורים הידועה ב-Skyscraper, ניתם היה לקנות קישורים לאתרי אינטרנט. בשנים 2016 ו-2017, יכלו לקוחות לבקש ולקבל יותר מ-60 קישורים מדי חודש.
האלגוריתם של האינטרנט עובד בצורה שבה קישורים נכנסים הם כלי מפתח בדירוג תוכן במנועי חיפוש כמו גוגל. כעת, יותר מתמיד, מפתחי אתרים יפרסמו קישורים רק כאשר יש בכך תועלת. פשוט, תשלום תמורת קישורים נכנסים.
בעיקרו של דבר, כשבעלי אתרים מבינים את הפוטנציאל של קנייה ומכירה של קישורים, אין זה פלא שהתעשייה הזו משגשגת.
תמחור של קישורים לקנייה
התמחור של קישורים נכנסים מסתמך על הענף שבו הם משומשים. בהנחה שהקישורים הללו הם באיכות גבוהה, המחירים הממוצעים שלהם נעים בין $10 ל-$3000. קישור נכנס שנע בין $150-$350 במחיר משרת את המשתמשים שמשתמשים בקישורים האלה בתעשיות פחות תחרותיות, ומשלבים הרבה תוכן וממקסמים את היצירתיות.
מצד שני, קישורים שנעים בין 400-700 דולר מנצלים תחומים תחרותיים יותר כמו תעשיות הטכנולוגיה, המדע והבריאות. יותר מזה, מחיר גבוה יותר עבור קישורים נכנסים עולה בין $800 – $1100 המשמשים בעיקר לתעשיות קשות כמו פיננסים ונדל"ן.
המחירים האלה הם בהתאם לעבודה שנלווית ליצירת קישורים. זמן, מאמץ ומומחיות הושקעו כולם ביצירת קישורים שמשפיעים מאוד על תעשיות, ובעלי אתרים קבעו מחירים אלה עבור ערך העבודה שהם עושים.
חשוב לציין שכל קישור נכנס עובר את התוכן שלו על פי ההנחיות שנקבעו על ידי דירוג הדף. אם קישור עובר דרך דירוג דף, הוא מגדיל את סיכויי קידום האתרים בגוגל של אתר מול מילות מפתח ואתרים מתחרים. בהתבסס על ההכנסות שצברו בלוגרים באמצעות קניית קישורים נכנסים, אין זה פלא שהרבה אנשים מתחילים לקפוץ על העגלה.
לדעת את הסיכונים של קניית קישורים חוזרים לאתר
קניית קישורים נכנסים מגיעה עם אמצעי זהירות נחוצים. האמת, התעשייה הזו אינה חפה מסיכונים. ככזה, הנה כמה מהסיבות העיקריות לכך שרכישת קישורים נכנסים כרוכה בסיכונים ואי ודאויות.
אחד הסיכונים הכרוכים בקניית קישורים נכנסים הוא שהכסף שלך עלול להוביל להשפעה מועטה עד ללא השפעה על התעשייה שלך. קניית קישורים אינה מבטיחה הצלחה מיידית בדירוג העסק שלך. קישורים נכנסים שנרכשו מספריות ופורומים עשויים להשפיע מעט על דירוג האתר שלך. גוגל מזהה בקלות קישורים מאתרים אלה וחוסמת אוטומטית קישורים אלה מלסייע לאתר שלך.
חיסרון נוסף של רכישת קישורים נכנסים הוא שלאתר האינטרנט שלך יש סיכוי להיות מושעה או מוסר. מומחה עשוי להבחין שהאתר שלך אינו תואם להנחיות שנקבעו על ידי גוגל, ולכן, יחליט על פעולה ידנית ומיידית. ברגע אחד, אתה עלול להסתכן באיבוד הדירוג הנוכחי שלך, ובסופו של דבר, האתר שלך יוסר מהפלטפורמה הדיגיטלית.
לעומת זאת, פעולה ידנית היא נדירה כמו השעיית האתר שלך מסוקרים אנושיים. נראה שבגוגל כנראה מתעלמים מקישורים נכנסים וספאם באיכות נמוכה. אז אולי תהיה לך הזדמנות לשמור על האתר שלך ועדיין לקנות לינקים.
היכן ניתן לקנות לינקים?
בעיקרו של דבר, ישנן דרכים רבות ברכישת קישורים. חשוב לזכור שאין שיטה אחת שמתאימה לכולם בכל הקשור לקניית קישורים לאתר שלכם. בסופו של דבר, חיוני שתדעו מהם היתרונות והסיכונים שאתם עלולים להיתקל בהם כשאתם מחליטים לקנות או למכור קישורים.
להלן כמה מהדרכים לקניית קישורים נכנסים:
-אתרי אינטרנט עצמאיים
בעלי אתרים שהם חדשים בתחום הקנייה והמכירה של קישורים נכנסים בוחרים מאוד לנסות אתרי כתיבה עצמאית. שירותים מאתרים כגון Fiverr ו-PeoplePerHour הם אפשרויות טובות, אבל יש כמה אתרים עצמאיים שעשויים לפגוע באתר שלך. אחת הדרכים שבהן אתה יכול להשתמש כדי לזהות שירות קישורים נכנסים גרועים היא כאשר הוא מציע מגוון רחב של קישורים במחירים נמוכים יותר. חלקם עשויים אפילו לטעון שתקבל דירוג גבוה יותר עבור האתר שלך ברגע.
לעתים קרובות, אנשים אלה משתמשים בטכניקות חסרות אחריות. מה שהם עושים זה ליצור קישורים כהרף עין על ידי שימוש באתרי אינטרנט שבהם הם יכולים לצרף את הקישורים החלולים שלהם. מנועי החיפוש מתעבים את הקישורים "האיכותיים" הללו; לפיכך, הדירוג שלך עלול לקרוס בהתראה של רגע.
בעיקרו של דבר, אם אתה מרגיש שהעסקה טובה מכדי להיות אמיתית, ייתכן שתצטרך לשקול אפשרות אחרת. בתעשייה זו, חיוני שתדע מה אתה עושה וכיצד הבחירות שלך עשויות להשפיע על העסק שלך. בסופו של דבר, קישורים נכנסים באיכות גבוהה דורשים זמן רב, מומחיות ומאמץ.
-חברו למפתחי אתרים
זוהי אחת מהאסטרטגיות המרכזיות שבהן תוכל להשתמש כדי להגביר את דירוג האתר שלך. כאן אתה מתקשר עם בעל אתר כדי ליצור קישור מותאם אישית לאתר שלך. בעיקרו של דבר, אתה צריך לשלם סכום מסוים של כסף כדי להתחיל את העבודה.
רכישת קישורים נכנסים באיכות גבוהה היא השקעה טובה לדירוג האתר שלך. אם תעשה זאת, תוכל לעגן טקסט בקלות, ליצור קישורים נכנסים אחרים ולבחור אתרים להתחבר אליהם. והכי חשוב, גוגל מתקשה לזהות קישורים נכנסים באיכות טובה. כל עוד אתה זהיר בשימוש בקישורים אלה.
אנו ממליצים בחום לנתח ולעשות מחקר רקע בכל האתרים שבהם אתה מתכנן להשתמש לעריכת נישה עם יוצרי אתרים. בחר אתרים שהם עקביים ויציבים ביצירת תנועה איכותית בגוגל.
-הצב כתובות באתרי אינטרנט
תשלום עבור מאמר מרשים שיוצג באתר שלך משפיע מאוד על הצמיחה של העסק שלך. כאן, יש לך אפשרות לבחור את האתר שבו תרצה למקם את המאמר, לערוך תוכן ולהוסיף לו טקסט עוגן.
עם זאת, עליך להיזהר היכן אתה מצרף מאמר לאתר. אם פרסמת בטעות פוסט באתר, אתה עלול לקבל עונש ראוי. כמו כן, אם לאתר שלך יש מוניטין של הפקת תוכן מעולה, ייתכן שיעלו פוסטים אורחים בחינם באתר שלכם.
שירות קניית ובניית קישורים
ב-SEO co, אתה משלם למישהו כדי לעבוד עם קישורים נכנסים שבהם אתה יכול להשתמש עבור האתר שלך. בעיקרון, אין שום דבר רע או לא בסדר בתשלום לבוניי קישורים. זה בדיוק כמו לשלם ליוצרי תוכן או למעצבי אתרים כדי להרחיב את האתר שלך. מה שחשוב הוא שתבחרו ביוצרים איכותיים ומרשימים שיוכלו למקסם את האתר שלכם ולהגדיל את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.
השקעה בקישורים איכותיים
השורה התחתונה של קניית קישורים איכותיים מסתמכת במידה רבה על האיכות המרשימה של האתר שבו אתה מייצר את הקישורים שלך. לפני רכישת קישור, ודא שאתה מיומן בהכרת היתרונות והחסרונות של התעשייה הזו. בחר תוכן אותנטי, קישורים איכותיים, תנועה אורגנית מגוגל ושירות שקוף מאתרים מקשרים בשוק. כמו שאומרים, אתה צריך לקבל את מה ששילמת עבורו. ככזה, השקיעו בקישורים שעומדים בקריטריונים שלכם ומעצימים את הנוכחות הדיגיטלית של האתר שלכם.
"קישורים נכנסים הם הבסיס לכל נוכחות מוצלחת באינטרנט. השקעה בקישורים איכותיים היא חלק מהותי מאסטרטגיית השיווק לטווח ארוך ויכולה לעזור בדירוג העסק במונועי החיפוש. חשוב תמיד לצעוד לקראת בניית מוניטין דיגיטלי חזק!"