7 שינויים קלים בכדי להפוך את האתר שלך לגלוי יותר במנועי חיפוש

בכל פעם שאתם זקוקים למשהו – מוצר, פיסת מידע, מספר של איש קשר – מה הדבר הראשון שאתם עושים בדרך כלל? מבצעים חיפוש ומקלידים את השאילתה בגוגל, נכון? גוגל מעבד יותר מ -3.5 מיליארד חיפושים מדי יום. לכן, אין פלא שכל כך הרבה חברות עוסקות באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), אסטרטגיה המסייעת לעסקים לעלות לראש דירוג החיפוש לשאילתות הקשורות לעסק, למוצרים או לשירותים שלהם

למתבונן מבחוץ, SEO נראה לעתים קרובות מורכב, מאיים ועמוק בלוגיסטיקה טכנית. אבל זה לא חייב להיות.

להלן שבע דרכים מהירות וקלות להפוך את האתר שלך לגלוי יותר עבור מנועי החיפוש:

1. בצעו אופטימיזציה של כל עמוד באתר עם תוכן עשיר.

זהו ללא ספק הפריט המסובך ביותר ברשימה זו, אך הוא מהותי. בלעדיה, יהיה קשה להשיג נראות בכלל במנועי החיפוש.

כל הדפים, במיוחד הראשיים (בית, צור קשר וכו ‘), צריכים לכלול תוכן תיאורי וכתוב בקצרה. באופן אידיאלי, תוכן זה יכיל מילות מפתח וביטויים ספציפיים של יעד (כל עוד הטקסט נראה טבעי). אם יש דפים ללא הרבה תוכן, הימנעו מלהוסיף אותם לאינדקס של גוגל באמצעות “noindex” ו” nofollow ” וגם כל קישורים לדפים אלה.

2. כתובו תגי כותרת ייחודיים ותיאורי מטא לכל עמוד.


תגיות כותרות משמשות כותרות העמודים בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP), ואילו תיאורי מטא משמשים כטקסט התיאורי. לא רק שמבנים אלה מודיעים לגוגל על ​​התוכן והמטרה של כל אחד מהדפים, הם גם מכתיבים כיצד הדפים מופיעים בתוצאות החיפוש.

באופן זה, הם משרתים מטרה כפולה: הם מדרגים את הדפים שלך גבוה יותר ומגדילים את שיעורי הקליקים של המשתמשים בדפי תוצאות מנועי החיפוש. ניתן להשתמש בכלי אונליין כגון Siteliner או בסורק אתרים מעמיק כמו Screaming Frog כדי לקבל הערכה מדויקת של כל עמוד באתר, כולל תגי כותרת ותיאורי מטא.

3. תיקון שגיאות 404.


שגיאות 404 מעצבנות את המשתמשים ועלולות להפריע למספר העמודים ש- Google יוסיף לאינדקס. כשלעצמם, סביר להניח שהם לא יפגעו בדירוג שלך, אך עדיין כדאי בדרך כלל להגדיר הפניית 301 או לשחזר את הדף אם תבחינו בשגיאת 404 במקום שלא אמורה להיות כזו.

ל- Google Search Console יש כלי נהדר לבדיקה זו: תחת “שגיאות סריקה”. אם האתר בנוי ב- WordPress, ניתן להוריד אחד ממספר תוספים שנועדו להפוך 404 עמודים באופן אוטומטי ולהפנות אותם באמצעות 301 לדף אחר, כגון דף הבית.

4. שיתוף בקלות של התוכן.


זהו שינוי פשוט, ואם עדיין לא עשיתם זאת, כנראה שהחמצתם כמה הזדמנויות משמעותיות. בדף הבלוג, הציגו סמלי שיתוף חברתי כדי שהמשתמשים יוכלו לשתף באופן פעיל ובקלות את התוכן במדיה החברתית. שיתופים חברתיים אינם תורמים לדירוג ישירות, אך יכולים להפוך את התכנים לגלויים יותר, ולהקל עליהם להרוויח יותר קישורים נכנסים.

תכונה זו אושרה לאחרונה כאחד משני גורמי הדירוג המובילים באלגוריתם של גוגל. אם האתר מבוסס וורדפרס, ישנם מספר תוספים שיכולים להוסיף כפתורי שיתוף חברתי לאתר באופן דינמי.

5. בצעו אופטימיזציה לתמונות.


רוב הסיכויים שאתם משתמשים בתמונות בקמפיין השיווקי לתוכן, אך האם אתם עושים זאת בצורה יעילה? לא צריך הרבה כדי להביא את התמונות למצב אופטימלי עבור מנועי החיפוש; כל שעליכם לעשות הוא לתאר את התמונות במדויק; כיתובו תיאור מדויק ועשיר במילות מפתח; וכלולו תגי alt וכיתוב לסיווג ולתאר את תפקיד התמונה בעמוד.

אם האופטימיזציה מתבצעת כראוי, התמונה תופיע באינדקס וזמינה לחיפוש בחיפוש התמונות של גוגל – מסלול עקיף אך בעל ערך עבור מחפשים מקוונים להגיע לאתר שלך.

6. מהירות טעינת האתר.


מהירות האתר אינה גורם מכריע לנראות מנועי החיפוש, אך היא בהחלט נחשבת. בנוסף, אתר מהיר יותר מוביל בדרך כלל לחוויית משתמש טובה יותר, מה שאומר יחס המרה גבוה יותר, בין יתרונות אחרים.

תוכלו לשפר את מהירות הטעינה על ידי: אופטימיזציה של התמונות, שימוש בסוגי התמונות הנכונים, שימוש בתוסף מטמון טוב (CACHE), מחיקת מטא ונתונים מיותרים ושימוש רק בתוספים באמת זקוקים להם.

7. סימון מובנה.


אוקיי, אם להיות הוגנים, זה לא כל כך פשוט, אבל זו דרך יעילה (ופשוטה יותר או פחות) לגרום לאתר שלך להיות גלוי יותר במנועי החיפוש. בשלב מסוים, ביצעת חיפוש וראית תשובה בולטת כלשהי עבור השאילתה שלך הממוקמת מעל או לצד התוצאות האופייניות; זה יכול להיות מיני לוח שנה, ערך אנציקלופדי או תשובה קצרה בסגנון סיכום.

אלה הם קטעי טקסט עשירים, ואם אתם רוצים להציג תכונות כאלה, יהיה עליכם לכלול סימון מובנה לסוגים שונים של תוכן באתר. בפוסט הבא אסביר את הדרישות הטכניות, אבל Schema.org הוא הסטנדרט בתעשייה ויש לו כמה מדריכים מעולים בנושא.

עכשיו, אל תחשובו ששבע האסטרטגיות הללו הן ההיקף המלא של SEO. למעשה, הם בקושי מגרדים את פני השטח של קידום אתרים, והם אפילו לא לוקחים בחשבון קידום אתרים מחוץ לאתר. גם הטקטיקות הללו לא יביאו להבדל דרמטי בן לילה, אך הן פשוטות לביצוע, ויכולות לספק ניצוץ משמעותי של צמיחה בתוצאות החיפוש של האתר שלך.

כתיבת תגובה