8 סיבות מדוע האתר שלך זקוק לקידום אתרים SEO

הצרכנים של ימינו מסתמכים על מנועי חיפוש שיעזרו להם למצוא כל דבר, החל מהמלצות למסעדות וכלה בספקי תוכנות עסקיות.

משמעות הדבר היא שלא משנה מה העסק שלך מציע, קהל היעד שלך עשוי לחפש מוצרים או שירותים כמוך במנועי חיפוש כמו גוגל.

ואם אתה רוצה למשוך אותם לאתר שלך, אתה צריך אופטימיזציה למנועי חיפוש.

אבל אם השקעתם זמן רב בחקר האפשרויות שלכם בשיווק דיגיטלי, כנראה ששמעתם את זה בעבר.

ברגע שתפנימו זאת, השאלה ההגיונית הבאה היא כיצד לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש.

לכן בעמוד זה נסביר בדיוק מה הופך את ה SEO לחשוב כל כך, כמו גם כמה טכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש וכלי אופטימיזציה למנועי חיפוש שתוכלו להשתמש בהם בכדי להגביר את הנראות שלכם ברשת.

מבוא ל- SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, היא אסטרטגיה לשיפור דירוג האתר שלך בתוצאות מנועי החיפוש.

זה כולל זיהוי באילו מילות מפתח וביטויים שקהל היעד שלך משתמש בחיפוש אחר מוצרים או שירותים כמו שלך, ואז לעבוד על דירוג טוב עבור אותם חיפושים.

8 סיבות מדוע האתר שלך זקוק לקידום אתרים SEO

כיום SEO הוא חלק חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית.

אך כדי להמחיש באופן מלא את חשיבותו, בוא נעבור על כמה מהסיבות שאת.ה צריך.ה לבצע אופטימיזציה לאתר שלך.

זה יכול לעזור לך לבנות את המותג שלך

למרות שמיתוג נחשב לעיתים קרובות לאסטרטגיה שיווקית מסורתית יותר, בעוד שקידום אתרים נכנס היטב לקטגוריה הדיגיטלית, השניים כוללים צעדים דומים.

בניית מותג מחייבת התייחסות הן למה שאת.ה מספק.ת והן למה שאחרים אומרים עליו.

וכשאת.ה מסתכל.ת על השלבים הכרוכים באופטימיזציה של אתר, הגורמים דומים. עליכם ליצור תוכן שתואם את צרכיו ותחומי העניין של הקהל שלכם, ואז למצוא דרכים להרוויח קישורים לתוכן זה מאתרים אחרים.

אם תזכרו את הקשר הזה כשאתם מפתחים את אסטרטגיית ה- SEO שלכם, את.ה יכול.ה לבחור מילות מפתח וליצור תוכן שתואם את התמונה שאת.ה רוצה שיהיה למותג שלך.

לאחר מכן, הנוכחות המקוונת שלך תשקף את המיתוג האידיאלי שלך – ותעזור לך לבסס אותו עם קהל היעד שלך.

אתר מותאם מרוויח יותר תנועה

על פני השטח, המטרה של אופטימיזציה לקידום אתרים היא לשפר את דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש.

אך מעבר לכך, המטרה של השגת דירוגים גבוהים היא למשוך יותר תנועה – ובאופן אידיאלי להמיר את התנועה ללקוחות ולידים.

ולמקרה שתהיתם, זה עובד.

במהלך שנה אחת התנועה של אתר חדש יכולה לגדול מאפס למאה אלף מבקרים – לחלוטין מקידום אתרים.

אם את.ה רוצה להביא יותר משתמשים לאתר שלך, קידום אתרים הוא הדרך הטובה ביותר להשיג מטרה זו.

קידום אתרים לא מחייב אותך לשלם עבור שטח פרסום

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום אתרים הוא בכך שהוא אינו כרוך בתשלום עבור שטח פרסום.

חישבו כיצד פועלים מסעות פרסום מסורתיים.

את.ה קובע.ת את המיקום שאת.ה רוצה שהמותג שלך יופיע, בין אם זה בערוץ טלוויזיה או בתחנת רדיו מסוימים, או בדפי המגזין או העיתון.

לאחר מכן, את.ה משלמ.ת לחברה שבבעלות אותה מדיה עבור מיקום. ייתכן שתשלמ.י עבור הצגת המודעה שלך למשך זמן מסוים, או במספר גליונות.

ברגע שתקופה זו חלפה, המודעה שלך מפסיקה להופיע – ומפסיקה לייצר תוצאות לעסק שלך.

כעת השוו זאת לדפים השונים המופיעים בתוצאות מנועי החיפוש.

בדומה לקמפיינים מסורתיים של מודעות, להרוויח ממודעה ממומנת כרוך בעלויות שוטפות.

כמובן, אם את.ה מכיר PPC, את.ה יודע.ת שמפרסמים משלמים רק כאשר משתמש לוחץ על מודעה ומבקר באתר שלהם. זה בהחלט נותן לו יתרון ביחס לשיטות המסורתיות.

ובכל זאת, כל מבקר כרוך בעלות – וברגע שמפרסם משהה את הקמפיין שלו, הוא מפסיק להופיע.

אך האתרים המופיעים בתוצאות האורגניות, ממש מתחת למודעות אלו, אינם משלמים שקל עבור הדירוגים הללו.

הם אמנם השקיעו כמות משמעותית של זמן וכסף ביצירת הדפים המדורגים באותם נקודות, אך הם מופיעים בעמוד הראשון מכיוון שהאלגוריתם של גוגל חושב שהם מספקים ערך מוסף למשתמשים.

כתוצאה מכך הם מרוויחים תנועה מבלי להוציא שקל.

זה עוזר לקהל היעד שלך למצוא את האתר שלך

קידום אתרים יכול לעזור לעסק שלכם להגיע לקהל ולקוח היעד שלך מכיוון שהוא מחפש מידע באופן פעיל.

ואם לוקחים בחשבון כמה מקובל לצרכנים להשתמש במנועי חיפוש כדי למצוא מידע על מוצרים ושירותים, זו הזדמנות אדירה.

למעשה, 62% מהצרכנים פונים קודם למנועי חיפוש כאשר הם רוצים ללמוד יותר על עסק, מוצר או שירות חדש – ו 41% משתמשים בהם כשהם מוכנים לקנות.

פירוש הדבר שאם אתה רוצה שהעסק שלך יהיה חלק מתהליך המחקר המקוון של המשתמש, הוא צריך להופיע בתוצאות חיפוש עבור מילות מפתח הקשורות למוצרים או לשירותים שאתה מציע.

בנוסף, על פי אותו סקר, 48% מהצרכנים מעדיפים לבקר באתר הרשמי של העסק כדי ללמוד עליו יותר.

אז קיום נוכחות חזקה ברשת יעזור לכם לא רק להגיע ליעדי השיווק שלכם אלא גם יאפשר לקהל היעד שלכם לחקור ולקנות בצורה שתעבוד עבורם.

זה מגביר את האמינות והסמכות שלך

האינטרנט שינה באופן דרסטי את מראה תהליך המכירה עבור עסקים רבים.

הסיבה לכך היא שכיום, לצרכנים יש גישה לשפע של משאבים מועילים שיכולים לעזור להם ללמוד על האפשרויות שלהם לפני שהם מדברים עם נציג מכירות.

ועם אופטימיזציה של SEO, את.ה יכול להיות חלק מתהליך הלמידה הזה.

זה נכון במיוחד אם את.ה משלב.ת את מאמצי ה- SEO שלך עם שיווק תוכן. כאשר את.ה יוצר.ת תוכן אינפורמטיבי ובעל ערך, יש לך הזדמנות לבנות אמון ואמינות מול לקוחות פוטנציאליים בשלב מוקדם של המחקר.

ראשית, משתמש מוצא את האתר שלך על ידי חיפוש מידע הקשור לענף שלך וראיית אחד מהמשאבים שלך בתוצאות החיפוש.

ואז הם קוראים את המשאב הזה. אם הם אוהבים את זה, הם עשויים לשתף את זה עם חבריהם ולהירשם לרשימת הדוא"ל שלך.

כאן התהליך מאט מעט.

משתמש זה עשוי לחזור לאתר שלך מספר פעמים ולקרוא את תוכן הדוא"ל שלך באופן קבוע במהלך החודשים הקרובים מבלי לנקוט בפעולה.

ואם את.ה רגיל.ה לתהליך המכירה המסורתי, זה יכול להיות מתסכל.

אבל עם כל פיסת תוכן שהם קוראים, את.ה מבסס.ת את המותג שלך כמקור מידע אמין וסמכותי.

ואז, כשהם סוף סוף מוכנים לבצע רכישה או לדבר עם נציג מכירות, הם יידעו בדיוק לאיזו חברה לפנות – ויהיה להם נוח מאוד לעשות זאת אחרי כל המידע המועיל שכבר סיפקת בחינם.

זה יכול לעזור לך להישאר לפני המתחרים שלך

בזמן שאת.ה מבצע.ת אופטימיזציה לאתר שלך, את.ה לא רק עובד.ת לשפר את המיקום שבו האתר שלך מדורג בדפי התוצאות.

את.ה עובר.ת גם מעל המתחרים שלך.

רק קח.י בחשבון שהתוצאה הראשונה בכל דף תוצאות נתון מקבלת ממוצע של 20.5% מהקליקים. משם, התוצאה השנייה מקבלת 13.32%, והשלישית מקבלת 13.14%.

פירוש הדבר שככל שתעלה.י בתוצאות החיפוש, תרוויח.י אחוז גדול יותר מהקליקים עבור מילות המפתח שלך – והמתחרים שלך ירוויחו פחות.

זה משפר את חוויית המשתמש

המטרה הסופית של גוגל היא לספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות למשתמשים שלהם.

כתוצאה מכך, רבים מעדכוני האלגוריתם שלהם מתמקדים להכוונת משתמשים לאתרים שלא רק מספקים תוכן רלוונטי, אלא גם חווית משתמש נהדרת.

זו הסיבה שכיום, גורמים טכניים כמו ידידותיות למכשירים ניידים, שמישות ומהירות האתר ממלאים תפקיד הרבה יותר גדול בדירוגים מאי פעם.

אמנם פירוש הדבר שאופטימיזציה לאתר שלך עשויה לדרוש עזרה מקצועית יותר, אך פירוש הדבר שתשפר.י ברציפות את חווית המשתמש שהאתר שלך מספק.

וכשאת.ה שוקל.ת את ההשפעה שיש לחוויית המשתמש על המרות, זה יכול להשפיע באופן משמעותי על המכירות וההכנסות שלך בטווח הארוך.

קל למדוד אותו

לבסוף, אחד היתרונות הגדולים ביותר של SEO הוא שאת.ה יכול למדוד כמעט כל היבט של התוצאות שלך.

בניגוד לשיטות מסורתיות, שלעיתים קרובות מסתמכות על חיפוש קשרים בין מסעות פרסום למכירות, קל לראות את התשואה שאת.ה מקבל.ת מההשקעה שלך ב- SEO.

את.ה יכול.ה להשתמש בכלים כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר התנועה שלך, מקורות הפניה, המרות וכל מדד אחר שחשוב לעסק שלך.

בדרך זו תוכלו להעריך במדויק מה עובד – ומה לא – ולהיות בטוחים כי אתם מקצים את תקציב השיווק שלכם לאסטרטגיות שיש להם את ההשפעה הגדולה ביותר על היעדים החשובים ביותר שלכם.