Home / Business / 9 טקטיקות פשוטות שיעזרו לך להכפיל את התנועה בשנת 2018 בעזרת קידום אתרים

9 טקטיקות פשוטות שיעזרו לך להכפיל את התנועה בשנת 2018 בעזרת קידום אתרים

9 טקטיקות פשוטות שיעזרו לך להכפיל את התנועה בשנת 2018 בעזרת קידום אתרים אורגני

ה SEO משתנה.

מה שפעם היה תהליך פשוט המורכב מבלוגים אורחים, comments, ו backlinking הפך לרשימה של ארוכה של "לעשות" "לא לעשות" ולבקשת עזרה מהבורא.

עבור המשווק הממוצע או היזם המקוון, את הכמות העצומה של מידע על SEO ושל עדכוני אלגוריתם הם מספיק בכדי להניף דגל לבן לאות כניעה.

אבל זה לא צריך להיות ככה.

אמנם יש הרבה טקטיקות מתקדמות של קידום אתרים אורגני הדורשות ניסיון קידוד, ידע מעמיק של אלגוריתמים של Google, ו 4 ספרות IQ, ולמרות זאת הבסיס של הצלחה  ב SEO בשנת 2018 היא פשוטה יחסית.

זה לא יקרה בן לילה, אבל אם אתה תדבק/י באסטרטגיות שאני עומד לשתף, תוכלו לשפר את דירוג האתר שלך השנה.

הנה 9 דרכים מהירות ופשוטות ביותר, כי אתה יכול להבטיח הצלחה SEO בשנת 2018 ומעבר.

 

1. בצע אופטימיזציה לכל דבר לנייד

אם אמרתי את זה פעם אמרתי את זה 10,000 פעמים.

נייד הוא העתיד והבסיס לכל קידום אתרים אורגני.

כל משווק, גורו, נתון סטטיסטי, וקרע של נתונים באינטרנט מסכימים איתי.

רק תעיפו מבט.

אבל חשוב יותר מאשר מספר גדל והולך של משתמשים ניידים היא החשיבות הגוברת מצד גוגל על אופטימיזציה של אתר אינטרנט נייד.

עם UX שלהם (ניסיון משתמש) עדכונים ממוקדים ומנסיוני לא ניתן להשיג דירוג בדף הראשון ב- Google עבור כל מילות מפתח רלוונטיות ללא אתר מותאם אישית לנייד.

אבל אל תדאג.

זה לא אומר שאתה צריך לחזור לבית הספר עבור עיצוב אתרים או השקעה של 2,000 שקל על קורס קידוד .

עם פלטפורמות כמו וורדפרס  ניתן ליצור שפע של אתרי אינטרנט באיכות גבוהה ולעצב מחדש אתר עבור העסק שלך, יש מספר דרכים פשוטות וזולות יחסית להביא את אתר האינטרנט שלך עם אופטימיזציה לדף הראשון.

אישית, אני ממליץ לך להשקיע באתר אינטרנט באיכות גבוהה ומעוצב.

אבל אני מבין שההשקעה של 2,000 עד 10,000 שקל לא תהיה בתקציב של כולם. אם אתה לא רוצה להשקיע את הכסף עבור עיצוב מחדש ומקצועי, אז אני ממליץ לך להשתמש באחת התבניות של WordPress כדי לשפר באופן מיידי את השימושיות של האתר שלך, וכן את הדירוג שלך במנוע החיפוש.

 

2. מינוף אפשרויות חיפוש קול לשיפור חוויית המשתמש

משהו שהרבה יזמים רבים בוחנים הוא כוחו של החיפוש הקולי.

חישבו על הפופולריות הגוברת של סירי ו קורטנה.

אנשים מכל רחבי העולם מתחילים להסתמך יותר ויותר על חיפוש קולי בגלל המהירות והפשטות שלה (ומגמה זו תמשיך רק עם שיפור הטכנולוגיה)

בכדי להקדים את המתחרים, יישום אפשרויות החיפוש הקולי לתוך האתר שלך יסייע לשפר באופן דרמטי את חוויית המשתמש במהירות ולהביא אותך לחלק העליון של מנועי החיפוש.

ואל תדאג, תהליך זה אינו קרוב כלל למה שאתה כנראה מדמיין.

יישום טקטיקה זו הם מעבר להיקף של מאמר זה, אתה יכול לבדוק משאב גדול של מידע ב labnol.org בנושא זה.

 

3. נצל את חקר נתוני המשתמש

אנשים שוכחים לעתים קרובות כי דירוג מנוע החיפוש הוא באמת על דבר אחד.

להבין מה הקהל שלך רוצה ולספק להם את זה.

בסוף היום, כאשר תנתח את האלגוריתמים והעדכונים של Google, תוכל להבין שתהליך הדירוג כולו מבוסס על הנחת יסוד פשוטה זו.

ככל שתצליח לשרת את הקהל שלך, כך Google יראה טוב יותר את האתר שלך, והדירוג שלך יהיה גבוה יותר.

ואחת הדרכים הטובות ביותר כדי להבטיח כי אתה מסוגל לספק בדיוק מה שהלקוחות שלך רוצים וצריכים לשאול אותם ישירות.

בערך…

בזמן שאתה יכול לשלוח את הקהל שלך עם סקרים, ליישם סקרים לתוך האתר שלך, או אפילו לשחד אותם כדי לספק לך משוב, שיטות אלה יספקו תוצאות מפוקפקות מבחינה סטטיסטית במקרה הטוב.

תחשוב על זה.

סוגי האנשים המגיבים לסקרי דוא"ל נוטים להיות חריגים בקהל שלך.

הם נוטים ליפול לקיצוניות אחת או אחרת והם בדרך כלל מרוצים, מאוד מרוצים מאוד עם אתר האינטרנט שלך, מוצר או שירות.

הצעת סוג של שוחד מוסרי (נוהג נפוץ מאוד) כדי להשיב תגובות גם תיצר תוצאות מוטות.

כאשר אנשים מתמקדים בפרס, התשובות שלהם צפויות להיות קצרות, כך שהם יכולים במהירות לטעון לפרס שלהם ולהמשיך הלאה עם חייהם.

אז את כששני הטקטיקות הללו  לא באות בחשבון, מה נותר לעשות?

למזלנו, האינטרנט גדל עם קהילות ופלטפורמות שבהן חברים מכל נישה שניתן להעלות על הדעת מתאספים כדי לחלוק את הצרות שלהם, להביע את דאגותיהם ולשאול את השאלות הבוערות ביותר שלהם.

אתרים כמו Quora, Reddit, ואפילו קבוצות ספציפיות של נישה ספציפית גדלו בשכיחות כפי שהם מסייעים לגשר על הפער בין היצרנים והצרכנים.

על ידי השתתפות פעילה בכל אחת מהקבוצות הללו, לא תוכל רק ליצור תנועה ולהקים סמכות עבור עצמך ועל המותג שלך, אך תוכל גם לקבוע במהירות עם מה הלקוחות האידיאליים שלך נאבקים ולמצוא דרך בה אתה יכול לפתור את זה.

 

4. אופטימיזציה מלאה של דפי נחיתה

דפי הנחיתה שלך הם המקום שבו אתה יוזם את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים, מגיש הצעות בעלות ערך, משיג פניות, וכן מבצע מכירות.כאשר אתה יוצר דפי נחיתה, לא רק שאתה משפר את הדירוג הכולל במנוע החיפוש, אתה מגדיל במהירות ההכנסות של בסיס הלקוחות.על ידי הפיכת פרסומי הבלוג הרלוונטיים ביותר לדפי נחיתה, שנועדו לסייע בו זמנית לקהל שלך וליצור הפניות, יווצא דף בעל דירוג גבוה המספק זרם יציב של הכנסות עבור עידנים שיבואו.לדוגמה, CopyBlogger יצרה מספר דפי נחיתה על מספר נושאים שונים אשר יצרו טונות של תנועה והכנסות.

ודא שלדף הנחיתה שלך יש מיקוד ייחודי (לספק מידע, לבצע מכירה).
בחר תחרות נמוכה מילות מפתח ארוכות שימקדו את הדף.
הוסף כותרת, תיאור ומילות מפתח שמתמקדות במילות המפתח הארוכות שנבחרו קודם לכן.
כתוב לפחות 2,000 מילים בכל דף נחיתה (זוהי הנקודה המתוקה לדירוג ב- Google)
דאג לעיצוב באיכות גבוהה. אתה יכול לשכור מקצוען או להשתמש בפלטפורמה כמו Clickfunnels כדי להשיג מטרה זו
כלול ביקורות כדי לאמת את המוצר שלך ולשפר הוכחה חברתית.

אני יכול להבטיח לך, במידה ותיישם את זה נכון, התוצאות יגיעו.

 

5. שפר את המהירות של האתר.

חוויית המשתמש נקבעת במידה רבה על ידי שני דברים.

1) אם משתמש יכול למצוא את מה שהוא מחפש (דפי נחיתה ועיצוב גמיש יעזרו בכך).

2) כמה מהר הם יכולים לגשת אליו על ידי שימוש במידע ששיתפתי בנקודה הקודמת, לא תהיה לך בעיה ליצור תוכן רלוונטי שקל למשתמשים שלך למצוא.אבל הצגת התוכן במהירות סבירה, במילים אחרות לשפר את המהירות של האתר שלך, הוא סיפור אחר לגמרי.

ולמרבה הצער, משהו שבעלי אתרים רבים שוכחים לגמרי.

אנו חיים בעידן שבו "עכשיו" ו"ברגע זה" שולטים, ואם האתר שלך לוקח יותר מכמה שניות לטעון אתהעלול לאבד לקוחות פוטנציאליים.

למרבה המזל זה תיקון קל.

אֵיך?

באמצעות כלים כמו GT מטריקס ו- Google Speed Insights.

כלים אלה יסיעו לנתח את המהירות של האתר, לתת לך ציון על סמך הממצאים שלהם, ולאחר מכן להפוך המלצות איך אתה יכול ליעל את האתר שלך.

 

6. יישום Infographics לתוך התוכן שלך שיווק הקמפיין

Infographics הופכים במהירות לאחת הצורות הדומיננטיות ביותר של תוכן בעולם המקוון.

הם מספקים מדיום קליל עבור קוראים שאינם רוצים לקרוא מאמר ארוך 2,000 + מילה (כמו זה).

על ידי יישום infographics לתוך קמפיין שיווק התוכן שלך תוכל במהירות למשוך תנועה חדשה לאתר האינטרנט שלך ולהגדיל את הסמכות שלך בתוך הנישה שלך.

אבל ישנה דרך ליצירת אינפוגרפיה מוצלחת שרוב היזמים מפספסים…

הוספת המון מידע רלוונטי!

הם נקראים infographics מסיבה ויזמים רבים שוכחים את העובדה הזאת, שמתמקדת כולה על התצוגה החזותית.

חשוב שתנצלו את המרכיבים הויזואליים והכתובים של האינפוגרפיה שלכם על מנת להשיג יעילות מרבית.

 

7. בניית נוכחות במדיה החברתית

בעוד שהחשבונות שלך ב- Facebook או ב- Instagram לא ישפיעו על דירוג מנוע החיפוש שלך באופן ישיר (למשל, יש 100,000 משתתפים ב- Facebook לא אומר שיהיה לך דירוג # 1 ב- Google), בניית נוכחות המדיה החברתית שלך היא עדיין אחד ההיבטים החשובים ביותר של מסע פרסום SEO יעיל בשנת 2018.

למה?

מכיוון שנוכחות חברתית חזקה תספק לך פלטפורמה ליצירת תנועה, לבנות סמכות, הכרת וחשיפת המותג, ושיתופים עם אחרים.

אז איך מתחילים לבנות את הנוכחות החברתית שלכם?

בראש ובראשונה על ידי פתיחת חשבון מדיה חברתית בכל פלטפורמה גדולה.

משמעות הדבר היא כי העסק שלך צריך להיות בפייסבוק, Instagram, טוויטר, LinkedIn, ואפילו Snapchat (אם אתה פונה לקהל דמוגרפי צעיר).

לא אכפת לי איזה חשבון אתה מתמקד, אבל זה חיוני כי תשתמש בכל אחד מהם על בסיס קבוע.

לאחר הגדרת החשבון שלך, הנה כמה מפתחות כדי למקסם את הנוכחות שלך ולהגדיל את המותג שלך.

רכז את התוכן הטוב ביותר מכל רחבי האינטרנט: על ידי סיוע לקהל שלך למצוא את מה שהם מחפשים גם אם זה אומר הפנייתם למתחרה, תוכלו לבנות נאמנות למותג ולהגדיל את המעורבות על הפלטפורמות החברתיות שלך.
יש קריאה ברורה לפעולה בכל הדפים והפוסטים שלך: ספר לקהל שלך מה אתה רוצה שיעשו (בדרך כלל לבקר בדף הנחיתה באתר שלך) ולאחר מכן בקש מהם לעשות זאת. פשט את התהליך עבור הקהל שלך כדי למצוא את התוכן שלך וליצור קשר עם החברה שלך.
דגש על פרסום עקבי: בחר לוח זמנים לפרסום ודבק בו. רישום של 1-2 חלקים באיכות גבוהה של תוכן בשבוע הוא הרבה יותר טוב מאשר באופן סדיר פרסום 5-10 ביום.

אם אתה רוצה לצלול עמוק יותר במדיה החברתית, אתה יכול לבדוק את המאמרים האחרים שלי על Instagram, Twitter, Facebook, ו Snapchat.

 

8. התחייב ל"ריגול" תחרותי

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא במהירות את מילות המפתח הגדולות כדי לכוון וליצור מסע פרסום ולודא כי הוא חופף באמת עם הצרכים של הקהל שלך ולרצונם היא "לרגל". (וכן, נוהג זה הוא חוקי).

במילים אחרות, השתמש בסדרה של כלים מקוונים ותוכנות כדי להבין את מילות המפתח בתחרות שלך וכמה יעילה כל אחת ממילות המפתח האלה.

אתה יכול להשתמש בכלים כמו SEMRush, Backlinkwatch, ו SpyFu כדי לקמפל מחקר מקיף על המתחרים שלך במהירות ולפתח תוכנית מושכלת של "התקפה".

 

9. יישום LSI (אינדקס סמנטי סמוי) – (Latent Semantic Indexing)

אמנם זה אולי נשמע כמו חוקיות מפוקפקת, אבל LSI בעצם מייצג אינדקס סמנטי סמוי וזה נושא חשוב למדי.

LSI הוא התהליך שבו Google משתמשת כדי לקבוע את ההקשר ואת הכוונה מאחורי מילות המפתח שלך.

כדי לעשות זאת, הוא מנתח את המילים סביב  ה-keyphrases כדי לקבוע טוב יותר על מה אתה באמת מדבר.

כך לדוגמה, אם יש לך את מילת המפתח אפל (Apple) בגוף של הדף, Google ינסה לקבוע אם אתה מתכוון לפירות טעימים או לחברת מיליארד הדולר האלקטרונית.

למזלנו, LSI גם מקדיש תשומת לב למילים נרדפות, כלומר, במקום לנסות לחסום מילות מפתח בכל משפט אפשרי (רעיון רע עבור SEO אורגני ורעיון נורא לכתיבה מיומנת), תוכל להשתמש ב- LSI עם מילים שהן מילים נרדפות למילת המפתח הממוקדת שלך .

אבל היזהרו, טקטיקה זו יכולה להיות מסוכנת בדיוק לדירוג שלך כמו עודף מילות מפתח.

התמקד בראש ובראשונה על זרימת ואיכות הכתיבה שלך, ורק אז התמקד במילות מפתח ו LSI.

 

סיכום

שיטות עבודה מומלצות עבור קידום אתרים אורגני בגוגל מתפתחות על בסיס יומי.

וזה לא עוזר כי רוב "מומחי" ו "gurus" של SEO למעשה מספקים לנו מידע מטעה על בסיס יומי.

בסופו של דבר, SEO הוא פשוט.

להבין מה המשתמשים שלך רוצה לתת להם את זה.

על ידי ביצוע 9 השלבים המפורטים לעיל, אתה תהיה מוכן לעשות בדיוק את זה.

אז צא והשתמש במדריך זה כדי לכבוש את שנת 2018 ולהביא את האתר שלך למקום ה 1.

האם יש לך שאלות על טקטיקות SEO אלה? האם יש לך כמה טקטיקות ערמומיות שעזרו לך לשפר את הדירוג שלך? ספר לנו.

About עומר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *