9 סיבות שהעסק שלך צריך להשקיע בקידום אתרים אורגני / SEO ב 2022

 לאחר מספר שנים שבהן פועלות וצומחות חברות מקוונות מצליחות, פיתחתי מדד עסקים מכוון היטב.

והמיתוס האחרון ש "ה SEO מת" גורם למדד הזה להשתגע לחלוטין!

לא רק שקידום אתרים אורגני חי, אלא שהוא כיום הרבה יותר חשוב ממה שהוא היה אי פעם.

אם החברה שלך דחתה את ההחלטה להתחיל ולהשתמש בשירותים של סוכנות SEO מפני שתהית לעצמך מדוע
ה SEO חשוב (או האם הוא בכלל חשוב) אז המאמר הזה הוא בשבילך.

להלן 9 סיבות שלא ניתנות לערעור על כך שהעסק שלך זקוק באופן נואש לשירותי קידום אתרים אורגני ב 2019.

קידום אתרים אורגני בגוגל

  1. הוא מניב החזר השקעה גבוה

עם השכיחות הגוברת של ה PPC, שיווק שותפים וסוגים נוספים של פרסום ממומן, ה SEO לעיתים קרובות נדחף לחלקו האחורי של השיווק כאשר יזמים מחליטים שהם רוצים להגדיל את העסק המקוון שלהם.

ה SEO הוא אחת משיטות השיווק היחידות המאפשרות לך ליצור כמויות גבוהות של תנועה ולמשוך לידים לחברה שלך באופן שוטף ועבור השקעה נומינלית.

תן לי להראות לך למה אני מתכוון.

למומחה קידום אתרים אורגני ובלוגר היה קורא שהצליח להגדיל את התנועה האורגנית של לקוח שלו ב 12,000%.

קראת נכון. 12,000%!

על ידי כך שהשכירו את שירותיו של אחד מקוראיו, החברה הצליחה להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלה במעל ל 11,000% בתוך 6 חודשים והיא דורגה במקום הראשון בביטויי המפתח שאליו כיוונה.

בעוד מקרי בוחן כמו הנ"ל הם רחוקים מהנורמה של התעשייה, תוצאות כאלה הן לא נדירות בקרב חברות אשר מוכנות להשקיע בסוכנות ה SEO הנכונה.

למרות שה SEO יכול לספק החזר השקעה פנומנלי, אתה צריך להיות בטוח שאתה משתמש בסוכנות הנכונה.

זוכר את הפתגם הישן "אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו"?

ובכן, זה נכון כפליים ב SEO.

אם אתה מבצע מיקור חוץ ל SEO שלך למציע הנמוך ביותר אז אתה תמצא את עצמך מהר מאוד מאבד את השקעתך לסוכנויות לא מקצועיות ולא מחויבות בעלות ידע מוגבל על האופן שבו ה SEO באמת עובד.

למרות שסוכנות SEO טובה אולי תעלה יותר בטווח הקצר, התוצאות שהיא תיצור יחזירו לך את ההשקעה פי 10.

 

  1. קידום אתרים אורגני נותן לך את היתרון התחרותי

אחת מהטבות של ה SEO שבעלי עסקים רבים שוכחים ממנה היא היתרון התחרותי המוצג על ידי השכרת שירותיה של סוכנות איכותית.

בסקר שמולא לפני כשנה, מנוע החיפוש Watch מצא כי פחות ממחצית העסקים הקטנים בארצות הברית מחשיבים תנועה ממנוע החיפוש כ"גורם משמעותי" בצמיחה העתידית של העסק שלהם.

וכדי להפוך סקר זה לעסיסי יותר, הצוות מצא כי רק 17% מכל העסקים הקטנים ברמה הארצית משקיעים באופן פעיל בשירותי קידום אתרים אורגני על בסיס חודשי או שנתי.

אז מה זה אומר?

ובכן, עם פחות מ 20% מהעסקים הקטנים המודרניים בעולם שמשקיעים בשירותי SEO, לחברה שלך יש כעת יתרון תחרותי ייחודי.

בנוסף, 80% האחרים של העסקים הקטנים יבינו את החשיבות של SEO בשנים הבאות.

אבל לפני שהם יעשו זאת, יש לך את היתרון בתחרות המקומית.

אם תצליח לגרום לאתר של החברה שלך להגיע לעמוד הראשון בגוגל באמצעות שימוש במילות מפתח מקומיות, אתה תוכל "לגנוב" ולהמיר לקוחות מהתחרות שלך.

ומה אם לא תשקיע ב SEO?

אז אתה תתחיל לאבד לקוחות לחברות שכן משקיעות ב SEO.

 

  1. ביצוע עצמאי של SEO עלול להוביל לקנסות

פנדה (Panda), פינגווין (Penguin) ויונק דבש (Hummingbird).

אם המילים הללו מעלות אצלך תמונות של יצורים פרוותיים ושל יצורים מעופפים אז הגיע הזמן להשכיר עזרה מחוץ לשירותי ה SEO.

האלגוריתמים והשיטות הטובות בעולם ה SEO משתנות בן רגע ואם אינך מוכן לעקוב ולבצע מחקר של השינויים האחרונים על בסיס יומי אז אתה מסתכן בכך שתקבל קנסות רבים מגוגל.

מה שעבד בשנה שעברה לא יעבוד השנה ומה שעבד כאשר התחלת את המסע שלך בקידום אתרים בגוגל ללא ספק ישתנה במהלך 6 החודשים הקרובים.

רק תסתכל על ציר הזמן של השינויים שגוגל ביצעה בשנים האחרונות.

זה חובה שתשכיר ותתייעץ עם סוכנויות שמכירות את המגמות האחרונות באלגוריתמים ואת הסכנות והמלכודות שהרבה טירוני SEO נופלים בהן.

 

  1. ההשפעות של הרכב SEO טוב

אתה ככל הנראה מכיר את המדען המוכר בשם אלברט איינשטיין.

מה שרבים אולי לא מכירים הוא את אחד הציטוטים הפחות מפורסמים שלו:
"ריבית דריבית היא הפלא השמיני בתבל. מי שמבין זאת מרוויח. מי שלא – משלם"

בעוד שאני חושב שזה בטוח להניח כי הוא לא התייחס ל"עניין" שחברות יכולות ליצור באמצעות SEO, העיקרון רלוונטי לשיווק המקוון כפי שהוא רלוונטי לעולם הפיננסי.

מכיוון שבמובנים רבים ה SEO הוא כמו חשבון השקעה. אתה לעיתים רחוקות רואה תוצאות כאשר אתה מתחיל להשקיע כסף (או זמן), אבל לאחר מספר חודשים של הפקדות קבועות התוצאות שלך מרקיעות לשמיים בן לילה ואתה נותר ביד עם סכום גבוה מאוד.

 

  1.   קידום אתרים אורגני בגוגל שומר עליך רלוונטי לקהלי המכשירים הניידים

התנועה הניידת צומחת בקצב כמעט חסר תקדים.

מרבית הלידים הפוטנציאלים שאתה מחפש עבור השירותים שלך מבצעים את מחקריהם מתוך המכשירים הניידים ולוקחים את החלטותיהם על בסיס התוצאות המובילות שהם רואים על גבי המכשיר הנייד שלהם.

זה אומר שאם אתה באמת רוצה להשיג הצלחה ב 2022, אז אתה צריך למנף את ה SEO כדי שתהיה רלוונטי עבור הקהל הנייד שלך.

 

  1. נוכחות חזקה במנוע החיפוש מגבירה את הסמכות והאמון

מכיוון שכמעט 80% מהאנשים מדלגים על פרסומות ממומנות, התנועה האורגנית הופכת להיות יותר ויותר חשובה ממה שהיא אי פעם הייתה לפני כן.

קידום אתרים אורגני בגוגל מספק דרך קלה לאשר את עצמך ולהציג סמכותיות ללידים חדשים.

אם אתה נמצא בעמוד הראשון בגוגל אז לקוחות פוטנציאלים יראו אותך באופן מידי כסמכות במרחב שלך ויהיו להם פחות היסוסים בכל הנוגע למסירת כתובת דואר האלקטרוני או מידע של כרטיסי האשראי שלהם.

 

  1. טרנדים אחרונים בשוק מראים כי לקוחות מבצעים מחקר לעסקים יותר מאי פעם

לקוחות הופכים להיות יותר ויותר מעורבים בתהליך הקנייה וזה חיוני שהעסק שלך ידורג על פי מילות המפתח המקומיות שלך.

רוב האנשים משתמשים באינטרנט כדי למצוא מותגים או חברות חדשות שהם יוכלו לקנות מהן ואם אתה נמצא בדף הראשון בגוגל אז הסיכויים שלך להיות המקום שאליו הם הולכים עולים באופן דרמטי.

 

  1. ה SEO יכול להיות סוג השיווק היחיד שאתה תצטרך

בין אם אתה חנות מקוונת, מוצר SaaS (תוכנה כשירות), ספק שירות או עסק מקומי, ה SEO במרבית המקרים הוא סוג השיווק היחיד שתצטרך כדי לקבל חשיפה.

זה חשוב לבדוק את כל סוגי השיווק הדיגיטלי כדי לראות מה עובד הכי טוב עם הקהל שלך, אבל אם ה SEO נותן לך את התשואה הגבוה ביותר אז הגיע הזמן ללכת איתו עד הסוף.

רוב הלקוחות שלנו משקיעים 90% מתקציב השיווק שלהם ב SEO ואחוז קטן ממנו בשיווק בפייסבוק. מדוע?
מפני שה SEO נותן להם יותר עבודה ממה שהם יכולים להתמודד איתה.

להלן מקרה בוחן ששחררנו בנוגע לאחד הלקוחות שלנו בעסק של מוצר SaaS (תוכנה כשירות) שהשקיע את כל תקציב השיווק שלו ביצירת תנועת אורגנית מה SEO.

כפי שזה בדרך כלל קורה, זה התחיל לאט, אבל במהלך תקופה של 6-9 חודשים הדירוג שלהם גדל ביותר מ 1,600 מקומות. ככל שהדירוג שלהם גדל, כך גם התנועה שלהם:

וכפי שציפית, התנועה ממשיכה להיבנות וכך גם התשואה!

 

  1. ה SEO פשוט עובד

מתוך מקרי בוחן גדולים ועד להוכחות אנקדוטיות, כל יזם מצליח בעולם המקוון מסכים על דבר אחד: ה SEO עובד.

זה פשוט עובד.

אם אתה זקוק לשכנוע נוסף אז פשוט הנה. חברת EMIL השיגו 41,992 צפיות בדף ודורגו במקום הראשון בעקבות שימוש בטקטיקת Skyscraping של ה SEO.

או האופן שבו נייק וגולף מינפו את עמוד ה SEO ובכך והגדילו את התנועה האורגנית שלהם ב 169%!

השורה התחתונה היא שאם אתה מתמקד באופן קבוע על שיפור חוויית המשתמש ויצירת תוכן גלוי יותר ושניתן למצוא אותו בגוגל, אתה תתוגמל בדירוג גבוהה יותר.

 

מסקנה

השקעה בתנועה האורגנית שלך היא אחד הדברים הכי חשובים שאתה יכול לבצע כדי להגדיל את ההכנסות וההתבלטות שלך ב 2022.

אם עדיין לא השקעת בשירות קידום אתרים אורגני / SEO איכותי, אז אני מפציר בך לעצור את מה שאתה עושה ולהתחיל ללמוד.

הספינה עוזבת בקרוב ואתה לא רוצה להיות היחיד שנשאר על הרציף.

כתיבת תגובה